چطور زبان یک برنامه را در آیفون یا آیپد تغییر دهید

چطور زبان یک برنامه را در آیفون یا آیپد تغییر دهید
امتیاز به این post

 نسخه ی ۱۳ آی او اس، باعث چند زبانی در آیفون و آیپد شده. حال شما می توانید زبان هر برنامه را بدون تغییر زبان اصلی سیستم تان، تغییر دهید. هر برنامه از این پس می تواند دارای تنظیمات مربوط به زبان خود باشد.

اول از همه، اطمینان حاصل کنید که چند زبان برروی آیفون یا آیپدتان نصب باشد. بدین منظور مسیر زیر را دنبال کنید:

Language & Region < General < Setting. روی گزینه ی other language ضربه زده و زبانی که می خواهید را استفاده کنید را، اضافه کنید. از اینجا همینطور می توانید زبان کلی آیفون یا آیپدتان را نیز تنظیم کنید. اما لازم نیست که به زبان جدید سوئیچ کنید، فقط کافی است آن را به لیست اضافه کنید.

 

پس از آن، به صفحه ی اصلی تنظیمات رفته و آن را اسکرول کنید تا لیست برنامه های نصب شده را به ترتیب حروف الفبا مشاهده کنید. روی برنامه ای که می خواهید تنظیمات زبانش را تغییر دهید، ضربه بزنید.

 

گزینه ی Language را در زیر Preferred language خواهید دید. روی آن ضربه زده و زبانی که می خواهید برای برنامه استفاده کنید را، انتخاب کنید. برای هر برنامه همین مسیر را دنبال کنید.

به یاد داشته باشید که تمام برنامه ها از چند زبان پشتیبانی نمی کنند. اگر برنامه ای زبان های اضافی را پیشنهاد نمی دهد، اصلا گزینه ی Language را در صفحه ی تنظیماتش مشاهده نخواهید کرد.

 

اگر گزینه ی Language را در صفحه ی تنظیمات هیچ برنامه ای مشاهده نمی کنید، احتمالا زبان های مختلف را بر روی دستگاه تان نصب نکرده اید. برای حل این مسئله، مسیر زیر را دنبال کنید:

Language & Region > General > Setting

و مطمئن شوید که در لیست، بیشتر از یک زبان باشد.

 

 

خروج از نسخه موبایل