کارخانه ظروف یکبار مصرف

کارخانه ظروف یکبار مصرف
4/5 - (3 امتیاز)

ظروف یکبار مصرف، به عنوان ابزارهایی برای نگهداری و سرو انواع غذا و نوشیدنی، در دهه‌های ۱۹۶۰ و ۱۹۷۰ به وجود آمد. در ابتدا، این ظروف از شیشه و فلز تولید می‌شدند، اما با پیشرفت صنعت یکبار مصرف و پلاستیک و استفاده از قالب‌ گیری حرارتی، تولید ظروف یکبار مصرف از پلاستیک در میان کشور ها رایج شد. با گذشت زمان، بیشتر کارخانه های تولید کننده از ظروف یکبار مصرف استفاده کردند و تولید این محصولات افزایش یافت.

تولید کننده ظروف یکبار مصرف

در کشورمان هم کارخانه های فراوانی به تولید ظرف یکبار مصرف میپردازند یکی از این مجموعه ها تولید کننده ظروف یکبار مصرف میباشد که انواع مختلفی از ظروف یکبار مصرف را تولید و به صورت مستقیم روانه بازار میکند این مجموعه دارای نشان سازمان ملی استاندارد میباشد که ثمره تولید و عرضه بهداشتی ظروف یکبار مصرف به بازار است.

تولید ظروف یکبار مصرف در حال حاضر داخل کشورمان به عنوان یک صنعت پرسود شناخته می‌شود. این ظروف معمولا از موادی مانند پلاستیک، کاغذ، فوم پلی استایرن(PS) تولید می‌شوند. این مواد اولیه به صرفه، وزن و حجم مناسب و قابلیت بازیافت را دارند که امکان ساخت ظروف یکبار مصرف را به صورت انبوه و با هزینه مناسب را برای تولید کننده ظروف یکبار مصرف فراهم می‌کنند.

بهترین تولید کنندگان ظروف یکبار مصرف در تهران

به جرات میتوان گفت قطب اصلی تولید ظروف یکبار مصرف در کشورمان استان تهران است که کارخانه های زیادی در این کلانشهر فعالیت میکنند. این شهر به راحتی میتواند تمام نیاز های کشور در زمینه ظروف یکبار مصرف را به راحتی برآورده کند. از بهرین تولید کنندگان ظروف یکبار مصرف در تهران میتوان به تولیدی هایی همچون عسل پلاست ، آیاتای پلاستیک و پیشرو پلاست موفقی اشاره کرد. تمام این مجموعه ها به تولید انبوه ظروف یکبار مصرف میپردازند به همین دلیل قیمت محصولات در این کارخانه ها مناسب تر نسبت دیگر نقاط تهران میباشد.

حتما بخوانید:   بهترین ظروف یکبار مصرف لوکس

 

انواع ظروف یکبار مصرف

ظروف یکبار مصرف انواع مختلفی دارد که سب شده تنوع بالاییی در محصولات این صنعت داشته باشیم. برخی از انواع ظروف یکبار مصرف عبارت اند از:

ظروف یکبار مصرف پلاستیکی

ظروف یکبار مصرف کاغذی

ظروف یکبار مصرف گیاهی

ظروف یکبار مصرف آلومینیومی

دسته بندی فوق را میتوان به عنوان پرکاربرد ترین ظروف یکبار مصرف در میان مردم نام برد. این محصولات در تمام فصل های سال طرفداران خاص خود را دارند و از جشن های عروسی و مذهبی گرفته تا در رستوران ها و کافه ها مورد استفاده مردم قرار میگیرند.

ظروف یکبار مصرف به عنوان جایگزینی اصلی برای ظروف قابل شستشو استفاده می‌شوند. به دلیل سادگی استفاده ، کاربردهای گسترده و جابه جایی راحت و حجم مناسب، ظروف یکبار مصرف به سرعت در بازار جای خود را پیدا کردند. این ظروف در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار میگیرند، مانند: رستوران ها و کافه ها، مکان های استراحتگاه، مراکز درمانی، صنایع غذایی، بسته‌ بندی و…

قیمت ظروف یکبار مصرف

قیمت ظروف یکبار مصرف بستگی به نوع جنس و ضخامت (اینکه ظروف یکبار مصرف از چه جنس و مواد اولیه تولید شده است میتواند بسیار مهم باشد) و طرح ظرف مورد نظر دارد به همین دلیل اکثر کارخانه ها دارای قیمت های متفاوتی نسبت به یکدیگر میباشند. همچنین به دلیل نوسان قیمت در محصولات داخل کشورمان توصیه میشود اگر نیاز به خرید ظروف یکبار مصرف دارید بهتر است به صورت مستقیم از کارخانه محصول مورد نظر خود را استعلام قیمت و خریداری کنید.

درنتیجه، میتوان گفت که قیمت ظروف یکبار مصرف بسیار متغیر است و بسته به عوامل های مختلفی ممکن است تغییر کند.

حتما بخوانید:   فروشگاه رک شبکه

ظروف یکبار مصرف از کجا بخرم؟

شما به عنوان خریدار ظروف یکبار مصرف میتوانید از مکان های مختلفی محصول مورد نظر خود را خریداری کنید، شبکه های اجتماعی، وب سایت، خرید حضوری از عمده فروشی، خرید غیر حضوری و… این شما هستید که باید انتخاب کنید از کجا میخواهید ظرف یکبار مصرف مورد نظر خود را خریداری کنید. هر کدام از این مکان ها مزایا و معایب خاص خود را دارند. به عنوان مثال خرید ظرف یکبار مصرف از شبکه های اجتماعی شاید راحت و آسوده باشد اما به دلیل مشخص نبودن کیفیت محصول نزد فروشنده، ریسک بالایی دارد. بهترین راه برای خرید ظرف یکبار مصرف، از کارخانه میباشد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

خرید ظروف یکبار مصرف از کارخانه

خرید محصول مورد نظر از تولید کننده کننده ظروف یکبار مصرف بهترین روش برای شما کاربران میتواند باشد چرا که به راحتی میتوانید نشان سازمان ملی استاندارد و نشان سیب سلامت محصولات کارخانه را چک کنید تا از بهداشتی بودن آن مطمئن شوید. یکی دیگر از مزیت های خرید ظروف یکبار مصرف از کارخانه قیمت مناسب و مقرون به صرفه بودن ظروف یکبار مصرف میباشد، تولید کننده ها به دلیل تولید انبوه و عرضه مستقیم به بازار دارای قیمت بهتری نسبت به دیگر فروشنده ها دارند.

 

در این مقاله به طور کلی درمورد ظروف یکبار مصرف صحبت کردیم و مشاهده کردیم که این اجناس کاربرد فراوانی برای ما دارند. وجود این ظروف سبب شده که مردم در مهمانی های خودمونی و یا حتی بزرگ به راحتی بتوانند غذای و خوراکی های خود را سرو کنند و دیگر بابت حمل و نقل و شست و شو نگرانی نداشته باشند، همچنین توجه داشته باشید که هزینه ای که میزبان برای ظروف یکبار مصرف پرداخت میکند خیلی کم و مقرون به صرفه تر نسب ظروف استیلی و… دارد. پس میتوان نتیجه گرفت ظروف یکبار مصرف در بیشتر موارد به کمک مصرف کننده خواهد آمد و سبب صرفه جویی در پول و زمان شخص میشود.

حتما بخوانید:   ساخت قالب ظروف یکبار مصرف

از سراسر وب

  • کارخانه ظروف یکبارمصرف