۱۲ انتخابی که منجر به زندگی ای زیبا می‌شوند

۱۲ انتخابی که منجر به زندگی ای زیبا می‌شوند
امتیاز به این post

زندگی مجموعه ای از انتخاب هاست و در پایان روز همه چیز به انتخاب هایی که کرده ایم بستگی دارد. انتخاب های کوچک کوچکی که هر روز بدون فکر کردن می کنیم، روی هم جمع می شوند و تغییرات عمده ای در زندگی مان به وجود می آورند.

از برخی انتخاب هایمان آگاه هستیم و از برخی دیگر نه. ما در مورد حسی که داریم انتخاب می کنیم، در مورد چیزی که رویش فکر و تمرکز می گذاریم و همینطور در مورد چیزهایی که برایشان وقت صرف می کنیم. تمام این انتخاب ها کیفیت زندگی مان را تشکیل می دهند. بنابراین اگر می خواهیم زندگی ای هیجان انگیز و پر از زیبایی و شادی داشته باشیم، باید بیشتر به انتخاب هایمان دقت کنیم. در ادامه انتخاب هایی که در بهبود کیفیت زندگی تان تاثیرگذار خواهند بود را به شما معرفی می کنیم.

۱_ به تغذیه توجه داشته باشید: تغییر رژیم غذایی تان شاید بهترین تصمیمی باشد که امروز می توانید بگیرید. سعی کنید سبزیجات بیشتری بخورید، از غذاهای فرآوری شده اجتناب کنید. تنها همین یک تغییر باعث می شود انرژی تان بیشتر شده، سالم تر بوده و خلق و خوی بهتری داشته باشید.

۲_ بدوید: دویدن یکی از بهترین فعالیت هایی است که کل بدن تان را درگیر می کند. دویدن همچنین به آزادسازی استرس کمک می کند.

۳_ آب کافی بنوشید: گاهی اوقات دلیل بدخلقی تان این است که آب کافی به بدن تان نرسانده اید. لازم نیست تعداد لیوا ن ها را بشمارید، فقط هر موقع که تشنه بودید آب بنوشید.

حتما بخوانید:   ۶ راه برای سوزاندن کالری های اضافه بدون نیاز به رفتن به باشگاه

۴_ قدم بزنید: قدم زدن فعالیتی ریلکس کننده است. باعث شفافیت ذهن و بهبود خلق و خو شده و برای سلامتی به شدت مفید است. تنها یا با دوست تان پیاده روی کنید. اگر به دل طبیعت بزنید که فوق العاده خواهد بود.

۵_ مدیتیشن کنید: مدیتیشن این روزها خیلی روی بورس است و تبلیغ می شود. اما مدیتیشن تنها به لحاظ روانی و معنوی کارآمد نیست، بلکه مزایای بیشماری برای سلامتی تان دارد.

۶_ به ۵ چیزی که شکرگذارشان هستید فکر کنید: مهم نیست چه حسی دارید، اگر به چیزهایی که به خاطرشان شکرگذار هستید فکر کنید، فورا حس بهتری خواهید داشت.

۷_ با دوستان تان دور هم جمع شوید: بیشتر ما برای بیرون رفتن با دوستان مان منتظر روز تعطیل هستیم. اما همیشه لازم نیست اینطوری برنامه بریزید. برای خوردن چای یا قدم زدن به دوست تان زنگ بزنید، حرف بزنید و بخندید. لازم نیست حتما ملاقات هایمان طولانی باشد، گاهی نیم ساعت هم غوغا می کند.

۸_ به کسی کمک کنید: وقتی کسی را می بینیم که به کمک احتیاج دارد، بیشترمان هیچ کاری نمی کنیم. با اینکه دل مان می خواهد این کار را انجام دهیم، اما چون نمی بینیم که کسی دیگری آن را انجام دهد، ما هم بی توجهی می کنیم. اولین نفر باشید. وقتی کسی را می بینید که به کمک احتیاج دارد پا پیش بگذارید.

۹_ بخندید: خنده یکی از بهترین کارهایی است که می توانید برای خودتان انجام دهید. فیلم یا کلیپ های خنده دار تماشا کنید و مطالب خنده دار بخوانید، جوک بگویید، با افراد بامزه رفت و آمد کنید. به اتفاق های بامزه ای که افتاده فکر کنید. تا جایی که می توانید هر روز را به خنده بگذرانید.

حتما بخوانید:   12 قانون  ثروتمندان برای پس انداز کردن پول

۱۰_ خودتان را با دیگران مقایسه نکنید: ما ذاتا تمایل داریم که خود را با دیگران مقایسه کنیم. اما این عادتی مخرب است. همیشه یک نفر بهتر و یک نفر بدتر وجود دارد. نه شما از واقعیت دیگران باخبرید نه دیگران از واقعیت شما. بنابراین مقایسه کردن انصاف نیست.

۱۱_ چیزی خلق کنید: یک چیزی درون شما هست که انتظار خلق شدن را می کشد. همه ی ما علایقی داریم. همه مان به نوعی حس خلق کردن درون مان داریم. بنابراین چیزی که در فکرتان است را پیدا کرده و خلقش کنید. لازم نیست حتما چیز بزرگی باشند. نقاشی بکشید، داستان کوتاهی بنویسید یا شعری بگویید.

۱۲_ کاری که دل تان می گوید را انجام دهید: همیشه از ته دل تان می دارند که چه کاری را واقعا لازم است انجام دهید. چیزهایی که به آنها علاقه داریم، چیزهایی که به ما انرژی می دهند باعث زیبا شدن زندگی می شوند. سعی کنید بیشتر به حرف دل تان گوش کنید. یک سری از کارهایی که می گوید را انجام دهید.

 

از سراسر وب

  • کارخانه ظروف یکبارمصرف