۷ نکته در مورد چاکراها که هر کسی باید بداند

۷ نکته در مورد چاکراها که هر کسی باید بداند
امتیاز به این post

شما احتمالا در برهه ای از سفر معنوی برای کشف خود با مفهوم چاکراها آشنا شده اید. برای افرادی که اولین بار است نام چاکرا را می شوند، تعریف ساده ای ارائه می دهیم: چاکراها مراکز انرژی یا محل تقاطع کالبد انرژی انسان در سطح آگاهی بالاتر هستند که اورا یا هاله نیز نامیده می شود.

چاکراهای انسان مسئول دریافت و انتقال انرژی و اطلاعاتی است که برای عملکرد صحیح اندام ها و دستگاههای بدن لازم است.

حتی اگر با این مفاهیم آشنا هستید، شاید موضوعی جالب و جدید در مورد چاکراها در مقاله زیر پیدا کنید.

  • بیش از ۷ چاکرا در بدن وجود دارد.

به طور کلی وجود هفت چاکرا یا مرکز تولید انرژی در هاله انسان پذیرفته شده است. هر یک از هفت چاکرا با یک رنگ مشخص می شوند و نام و معنی خاص خود را دارند. با این حال، سیستمهای دیگری نیز وجود دارند که نحوه عملکرد کالبد انرژی انسان را شرح می دهند.

سیستم های چاکرایی هشت تایی، نه تایی، دوازده تایی، ۱۶ تایی و ۲۲ تایی نیز وجود دارند. نکته کلیدی آن است که سیستمی را پیدا کنید که بیش از همه با شما انطباق دارد. یک سیستم چاکرایی واحد وجود ندارد که برای همه جواب بدهد. هر کسی منحصربفرد است و مسئولیت رشد و  تکامل معنوی خود را دارد.

  • برای دیدن ابتدا باید باور کنید نه برعکس

بسیاری از افراد چاکراها را باور ندارند زیرا نمیتوانند آنها را ببینند. هر سیستم چاکرایی مدلی است که به شما در توضیح نحوه جریان انرژی در کالبدهای انسانی که در سطوح بالاتر آگاهی قرار دارند، کمک می کند.

حتما بخوانید:   ۱۲ دلیل اینکه در زندگی کسل و بی حوصله هستید

برای دیدن انرژی ها و رنگهای چاکراها، آگاهی فرد باید آماده دیدن باشد. به بیان دیگر برای دیدن چاکراها ابتدا باید وجود آنها را باور داشته باشید تا اینکه بخواهید بدون باور به وجودشان، آنها را ببینید.

  • مسدود بودن چاکرا علت اصلی مشکلات گردش انرژی در آن نیست

جریان انرژی مسدود شده در چاکرا علت اصلی مشکل در یک اندام فیزیکی یا دستگاهی که آن چاکرا مسئولش می باشد، نیست. چاکراهای مسدود شده نتیجه اعوجاج در جریان انرژی اطلاعاتی در سطح بالاتر آگاهی است.

بدن انسان را میتوان به صورت  یک واحد مرتعش در نظر گرفت که ذرات موجود در فضا و زمان را جمع آوری می کند و در نقطه « اینجا و اکنون» تجسم مادی می بخشد و سپس دوباره آن را به وضعیت انرژی  – آگاهی در می آورد.

چاکراهای بدن در زمانی که سایر کالبدها در سطوح بالاتر انرژی در هارمونی با هم در محیطی دائم التغیر کار می کنند، مسدود نمی شوند.

۷ نکته در مورد چاکراها که هر کسی باید بداند

  • متعادل کردن چاکراها یا تکنیکهای درمان چاکراها تنها یک راه حل موقتی است

اگر بدانید چطور چاکراهای خود را به تعادل برسانید یا تکنیکهای درمانی چاکراها را بلد باشید، به این معنا نیست که راه حل طولانی مدت برای مشکلاتی دارید که در زمینه انرژی برای چاکراهایتان بوجود می آید.

متعادل سازی چاکراها ( از جمله تکنیکهای هیلینگ) تنها به شما زمان لازم برای تحقیق درباره علت واقعی مشکل مربوط به انرژی چاکراهایتان را می دهند. از آنجایی که چاکراها عمدتا در سطح آگاهی اثیری عمل می کنند، علت و راه حلهای عملکرد آنها در سطوح بالاتر ( یعنی سطوح علّی  آگاهی ) نهفته است.

حتما بخوانید:   کارهای مجاز و غیر مجاز در  قبل از جلسات ورزشی

دیدگاه جهانی که فیزیک و قوانین تعامل را در سطوح بالاتر آگاهی در نظر می گیرد در دراز مدت موثرتر است و به شما امکان دیدن یک مشکل احتمالی را قبل از اینکه به مراکز انرژی شما نزدیک شود ، می دهد.

وقتی قوانین این حوزه را بشناسید و آنها را دنبال کنید، متعادل کردن چاکراها یا تکنیکهای انرژی درمانی دیگر لازم نیست.

  • هر چاکرا قطبیت مونث و مذکر دارد.

بر اساس علوم معنوی جدید، هر چاکرا قطبیت مذکر و مونث دارد. هر قطبیتی نشان دهنده عملکرد یک چاکرای بخصوص است. چاکراها میتوانند انرژی را از بیرون جذب کنند یا جریان انرژی را به اطراف هدایت کنند. قطبیت چاکرا، به این معنا نیست که تمام چاکراهای مرد دارای قطبیت مذکر و تمام چاکراهای یک زن دارای قطبیت مونث است. قطبیت چاکراها نشان می دهد چگونه نقشهای مذکر و مونث در سطح انرژی در محیط اطراف با یکدیگر تعامل می کنند.

 

به هر حال آگاهی از قطبیت چاکرا اهمیت دارد زیرا قطبیت اشتباه مزمن یک چاکرا باعث مشکلات جدی در جریان انرژی آن می شود و در نتیجه به بیماری فرد ختم می شود.

  • ابزارهای فیزیکی در زمینه تشخیص انرژی چاکراها محدودند.

ابزارهای مادی با کمک مغز انسان ساخته شده اند و مغز انان توسط آگاهی برتر ساخته شده است. ابزارهای مادی در اندازه گیری هر چیزی که با ماده مرتبط است، کارایی دارند.

چطور می توانیم به آنها تکیه کنیم در صورتی که در ارتباط با حوزه انرژی سطوح بالاتر آگاهی است آیا یادگیری نحوه استفاده از مغز خود رویکرد مؤثرتری برای اندازه گیری چیزهایی مانند انرژی چاکرا و کاوش در سطوح بالاتر آگاهی نخواهد بود؟

شواهد زیادی از افرادی وجود دارد که می توانند رنگ های چاکرا و هاله انسان را ببینند، وقایع پیش رو را حس کنند یا حتی توصیف کنند که در زندگی قبلی چه کسانی بوده اند. آنها به طور شهودی می دانستند چگونه مغز خود را با فرکانس های سطوح بالاتر آگاهی تنظیم کنند تا اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورند.

حتما بخوانید:   12 قانون  ثروتمندان برای پس انداز کردن پول

دوره های مختلفی وجود دارد که به شما نحوه انجام این کار را آموزش می دهد. دستگاه هاۀ اشیایی مادی هستند که توانایی تولید میدان انرژی خود را ندارند، در حالی که مغز انسان یک سیستم رادار اطلاعاتی از انرژیهای بسیار پیچیده است که قادر به ثبت و کار با تمام کالبدهای سطوح بالاتر آگاهی است.

 

  • هر چاکرا نیروی شهودی خاص خود را دارد.

چاکراها مانند رهیابهای اطلاعاتی انرژی هستند که شما را به یک شبکه انرژی عظیم ایجاد شده توسط آگاهی بالاتر متصل می کنند. برای اینکه بدانیم کل سیستم چگونه کار می کند، ابتدا باید اجزای آن را یاد بگیریم. اگر می خواهید بدانید که چگونه از شهود خود استفاده کنید و به طور هماهنگ با محیط اطراف خود سازگار شوید، ابتدا باید با هر مرکز انرژی بدن انرژی خود ارتباط برقرار کنید. ممکن است احمقانه به نظر برسد، اما سعی کنید با هر چاکرا صحبت کنید. زبان فقط یک کد ویژه است که ما با آن ارتباط برقرار می کنیم و در زمینه اطلاعات انرژی هدف شما واقعاً مهم است. اگر اراده و توجه خود را به سمت درک شهود هر چاکرا هدایت کنید، قادر خواهید بود این کار را انجام دهید. حتی می‌توانید تکنیک‌های تصویرسازی ذهنی خاص خود  ایجاد کنید که به شما کمک می‌کند تا آنچه را که چاکراهایتان می‌خواهند به شما بگویند را بشنوید یا می‌توانید از تکنیک‌هایی استفاده کنید که از قبل وجود دارد.

 

 

 

از سراسر وب

  • کارخانه ظروف یکبارمصرف