۷ چیز در خانه که ما معمولا نمیبینم اما مهمان های ما می بینند

۷ چیز در خانه که ما معمولا نمیبینم اما مهمان های ما می بینند
امتیاز به این post

گاهی اوقات آنقدر به خانه‌هایمان عادت کرده‌ایم که حتی متوجه برخی چیزهای اساسی که واقعاً واضح هستند نمی‌شویم. یا، برعکس، ممکن است در مورد جزئیات خاصی وسواس داشته باشیم و موارد اساسی را کاملاً فراموش کنیم. در زیر فهرستی از مواردی که ممکن است روی مهمانهای شما تاثیر بگذارد می آوریم .

  • لکه های اطراف دستگیره های در

ما هر روز دستگیره‌های در و اطراف آن‌ها را لمس می‌کنیم. چون این کار را مکرر انجام می دهیم، حتی ممکن است متوجه کثیف بودن دستگیره های در نشویم. این ناحیه مستعد لک شدن با دست یا آب است. علاوه بر این، میکروب ها به سرعت در آنجا جمع می شوند.

  • قطرات آب خشک شده روی پنجره ها

هفتاد درصد مردم معتقدند که پنجره ها بخش مهمی از خانه هستند. با این وجود، ما اغلب فراموش می کنیم که آنها را تمیز کنیم. اگر پنجره های شما با خاک و چربی آغشته شده باشد، حتی شگفت انگیزترین منظره ها نیز خراب می شود.

  • بوی منزل

رایحه ها به شدت با احساسات مرتبط هستند، به همین دلیل است که بسیاری از فروشگاه ها از آنها برای جذب مشتریان بیشتر استفاده می کنند. اگر محل زندگی شما بوی بد می دهد، مهمانان شما ممکن است خاطره ناخوشایندی از خانه شما ایجاد کنند. شمع‌های معطر، خوشبوکننده‌های هوا یا بوی شیرینی  فضای گرمی به خانه شما می بخشد.

  • حوله های آلوده

آخرین چیزی که مهمانان شما می خواهند در حمام ببینند یک حوله بدبو است. زیرا مهمانان مجبور می شوند از آن برای خشک کردن دستان خود استفاده کنند. حوله های مرطوب پوشانده شده با کثیفی، بدون توجه به اینکه طراحی حمام شما چقدر جذاب باشد، این حس را از بین می برد. علاوه بر این، حوله های مرطوب غیربهداشتی هستند زیرا رطوبت را حفظ کرده و میکروب ها را پخش می کنند

  • اتاقی پر از خرده نان

 مردم اغلب به کف آشپزخانه توجه زیادی دارند. اگر میهمانان مجبورند کفش‌های خود را در بیاورند، دو برابر کف‌های خود را تمیز کنید، زیرا در غیر این صورت، تک تک خرده‌ها را زیر پای خود احساس می‌کنند. علاوه بر این، اگر مهمانان شما بچه‌ها داشته باشند باکتری‌های کف‌ زمین ممکن است باعث اسهال در بچه‌ها شوند.

  • میز ناهار خوری به هم ریخته یا چسبناک

هیچ کس دوست ندارد پشت میزی بنشیند که هر نقطه آن مانند یک میدان مین است.. مطمئن شوید که میز شما تمیز است و فضای کافی برای مهمانان شما وجود دارد.

  • آیینه های کثیف

ما احتمالاً متوجه نمی‌شویم که آینه‌هایمان چقدر کثیف هستند، مخصوصاً در حمام. وقتی صبح عجله داریم ممکن است به طور تصادفی مقداری لکه خمیر دندان روی آینه باقی بماند. مهمانان شما مطمئناً نگاهی به خود در آینه خواهند انداخت.

حتما بخوانید:    اقلامی که میتوانید در ماشین ظرفشویی بگذارید و تا کنون از آنها بی اطلاع بوده اید

 

از سراسر وب

  • کارخانه ظروف یکبارمصرف