از کجا بفهمیم که یک دختر از ما خوشش می آید

از کجا بفهمیم که یک دختر از ما خوشش می آید
4.2/5 - (6 امتیاز)

دنیای عشق می تواند گاهی اوقات سردرگم کننده باشد. اگر می شد پیش  کسی که دوستش داریم رفته و ابراز علاقه کنیم و او هم در مقابل به ما علاقه نشان دهد، دنیا گلستان می شد. اما متاسفانه این طور نیست، تمام عشق ها پایانی شاد نداشته و هر کسی که ما ازش خوشمان می آید لزوما احساس و علاقه ای به ما ندارد. اما لازم نیست همیشه این طور باشد. نشانه هایی وجود دارد که با توجه کردن به آن ها می توانید متوجه شوید یک نفر از شما خوشش می آید یا نه و در ادامه قصد داریم علائمی که نشان می دهند یک دختر از شما خوشش می آید را به شما معرفی کنیم.

۱_ برای شما وقت می گذارد: اگر برایتان وقت می گذارد مسلما از شما خوشش می آید و از وقت گذاشتن منظورمان این نیست که بین کلاس هایش یا همین طور در ساعات خالی اش شما را ملاقات کند، بلکه در میان برنامه شلوغش، تایمی را برای دیدن، صحبت با شما و وقت صرف کردن با شما خالی می کند.

۲_ می خواهد مدام کنار شما باشد: هرجا که شما باشید، او هم هست. اگر دیدید او هم در مهمانی هایی که شما هستید حضور دارد، آن هم وقتی از اول گفته بود که به آن مهمانی نخواهد آمد، احتمال این وجود دارد که از شما خوشش می آید.

۳_ سریع جواب می دهد: اگر پیام می دهید و در عرض ۱۰ ثانیه جواب می گیرید، اگر زنگ می زنید و بعد از دو تا بوق جواب می گیرید این یعنی او از شما خوشش می آید.

حتما بخوانید:   با این راهکارها بهتر فکر کرده یا متفکری بهتر باشیم

۴_ شخصیت متضاد پیدا می کند: از سوی دیگر اگر یک دفعه ای از شما فاصله گرفته، اگر دیگر بهتان پیامی نمی دهد و با شما بیرون نمی آید یا اینکه به طور کلی سعی می کند از شما دوری کند، مطمئنا خبر هایی است. دو حالت دارد: یا شما کاری کرده و او را ناراحت کرده اید، یا اینکه از شما خوشش می آید و نمی تواند این موضوع را مدیریت کند. بهتر است که همیشه سعی کنید در مورد این حالات با دختر ها صحبت کنید، چه کسی می داند، شاید دلیل دوم درست باشد.

۵_ حواسش به چیز های کوچک هست: وقتی دختری از پسری خوشش می آید، حواسش به تمام جزئیات حرف های او هست. اگر شروع به صحبت کردن در مورد فیلم مورد علاقه تان کرده یا بلیت کنسرتی که هفته پیش راجع به خواننده اش صحبت کردید را خریده، تعجب نکنید. او از هر وقتی برای شناخت بیشتر شما استفاده کرده و اگر واقعا از شما خوشش بیاید سعی می کند تا تاثیر خوبی رویتان بگذارد.

۶_ نمی تواند ارتباط چشمی اش را حفظ کند: برای اکثر مردم حفظ ارتباط چشمی حین نگاه کردن یا صحبت کردن با کسی که از او خوششان می آید دشوار است. شاید می ترسند که اگر مستقیم نگاه کنند بیشتر عاشق شوند، شاید می ترسند احساسات شان لو برود و دست شان رو شود. اگر وقتی با او صحبت می کنید نگاهش را از شما می گیرد، این احتمال وجود دارد که از شما خوشش می آید.

۷_ لپ هایش وقتی کنار شماست کل می اندازد: یکی از واضح ترین نشانه های فیزیکی همین سرخ شدن گونه هاست. هرچه بیشتر کنار شما سرخ شود، یعنی بیشتر از شما خوشش می آید.

حتما بخوانید:   ۹ نشانه ی کینه به دل داشتن از کسی

۸_ برای شناختن شما وقت می گذارد: فیلم مورد علاقه تان، هدف هایتان، افتادن اولین دندان تان، غذایی که از آن بدتان می آید، هرچه که هست، او می خواهد راجع بهشان بداند. یا به طور مستقیم سوالاتش را می پرسد یا بحث هایی به راه می اندازد که بتواند به سوالاتی که می خواهد برسد. وقتی کسی از کسی خوشش می آید مسلم است که بخواهد او را بیشتر بشناسد.

۹_ دوست ندارد وقتی در کنار شماست از کسانی که قبلا از آن ها خوششان می آمده یا آن ها از او خوششان می آمده صحبت کند: یکی دیگر از نشانه های واضح این است که دوست ندارد در مورد کراش ها، عشق های قدیمی یا روابط قبلی صحبت کند. او دوست ندارد همین اول کار شما را دلسرد کرده و از خودش براند.

در انتها باید دانست که این ها تنها یک سری از نشانه ها بودند و هیچ راه قطعی ای برای فهمیدن اینکه دختری از شما خوشش می آید یا نه وجود ندارد. با این حال همیشه می توانید به طور مستقیم این سوال را با دختری که از او خوشتان می آید مطرح کنید!

 منبع

از سراسر وب

  • کارخانه ظروف یکبارمصرف