لذت بازی با تماس تصویری با نرم افزار Bunch

امتیاز به این post

تماس تصویری در هنگام بازی !

در این مقاله از مجله اینترنتی مبین قصد داریم به تماس تصویری در هنگام بازی بپردازیم.با ما همراه باشید.

محبوبیت بازی های آنلاین

بازی آنلاین با دوستان در کنسول پدیده جدیدی نیست، اما از زمانی که بازی های آنلاین وارد عرصه تلفن همراه شدند، اما برای کسانی که می خواستند همزمان با دوستانشان هم آنلاین بازی کنند، بازار دچار شوک شد.

ورود اپلیکیشن Bunch، به کاربران این امکان را می داد که حین تماس تصویری (ویدئو چت) با دوستانشان بصورت آنلاین از طریق موبایل بازی کنند.

کاربران می توانند دوستانشان را به پارتی(گروه) دعوت کنند، بازی مورد علاقه شون را انتخاب کنند و با فشار دادن یک دکمه به بازی لانچ کنند

. این اپلیکیشن مکالمه آنلاین و تماس نصویری را تا ۸ نفر پشتیبانی می کند و به کاربران این امکان را می دهد که بازی های محبوب موبایل مثل Fortnite, Roblox, Minecraft, و HQ Trivia را بازی کنند.

این برنامه مستقیما نیاز به هیچ برنامه تکمیلی برای پشتیبانی بازی ها ندارد، اما شرکت به برنامه نویسان  Bunch Presence SDK را پیشنهاد می دهد، که بازی های گروهی را بسیار راحت تر می کند و امکان Bunch تماس های صوتی و تصویری زیادی را حین بازی فراهم می کند.

مرکز بازی (Game Center) ابتدا استفاده از  Face time را پیشنهاد می داد.

این برنامه چند ماه پیش بصورت کم رنگ شروع به کار کرد، اما بعد از اعلام بودجه ۳٫۸ میلیون دلاری در مرحله کشت ایده، شرکت بطور گسترده مشغول مذاکره در این باره است. بسیاری از ما نسخه کامپیوتری بازیStarcraft  و Counterstrike   را در یک گروه با دوستانمان انجام دادیم.

حتما بخوانید:   کارهایی که بعد از 20 سالگی باید با آن‌ها خداحافظی کنید

طبق گفته ی ” Selcuk Atli موسس و مدیر Ceo برنامه Bunch بیشتر تفریح و حس خوشایندی که از انجام این بازی تجربه کردیم بدلیل با هم خندیدن ها و رجز خوانی هایی بود که حین بازی داشتیم، با افزایش بازی های تلفن همراه مثل Fortnite   و  Robloxکاربران و بازی کننده ها در حال جایگزینی و تعویض کامپیوتر های شخصی و کنسول ها با گوشی های هوشمند هستند تا بتوانند با دوستانشان هر لحظه و هر جا بازی کنند.

در حاال حاضر مشغول ساخت اپلیکیشن گپ (Chat) برای آنها هستیم. نرم افزار Bunch در iTunes قابل دسترس هست و نسخه اندروید بزودی وارد بازار می شود.

از سراسر وب

  • کارخانه ظروف یکبارمصرف