چاکرای چشم سوم و قدرتهای پنهان آن

چاکرای چشم سوم و قدرتهای پنهان آن
امتیاز به این post

 

چاکرای چشم سوم یا ششمین چاکرا، که در مرکز سر قرار دارد، حامل انرژی بینش  و ادراک ناب است.

ممکن است  شما به شکل فیزیکی چشم سومی نداشته باشید، اما مفهومی است که برای اشاره به ششمین چاکرا به کار می رود. ممکن است  چشم سوم را نتوانید  ببینید اما طبق سنتهای آیین هندو وجود دارد . امروز از این منظر در مورد چشم سوم صحبت می کنیم.

چاکرای چشم سوم، دروازه ای چند بعدی به روی حواس ما باز می کند و در نتیجه به ما اجازه می دهد از محدودیتهای دنیای مادی فرار کنیم.

اکثر مردم به چاکرای ششم دسترسی ندارند، زیرا در دام نفس خود اسیر هستند ، برای دستاوردهای مادی تلاش می کنند و تنها بر جنبه فیزیکی زندگی شان متمرکزند. اما در درون، روحشان تشنه رضایت مندی معنوی است. آنها تنها از چشمان فیزیکی شان استفاده می کنند، حواس معنوی خود را نادیده می گیرند و دید  شهودی خود را برای دیدن جهان حقیقی سرکوب می کنند. چاکرای چشم سوم نه تنها از نظر معنوی شما را هدایت می کند بلکه اجازه رشد و شکوفایی حواس فیزیکی تان را نیز می دهد.

آیا می دانستید چشم سوم زمانی در گونه های حیاتی مختلف وجود داشته است؟ یک گونه از مارمولک ها، گونه ای در معرض خطر به نام توآتارا، هنوز دارای چشم سومی است که به طور طبیعی عمل می کند. برخی از گونه های نادر قورباغه ها نیز دارای چشم سوم هستند که به تغییر نور واکنش نشان میدهند.

حتما بخوانید:   12 قانون  ثروتمندان برای پس انداز کردن پول

استفاده نکردن از چشم سوم چه عواقبی دارد؟

در این صورت ما به راحتی دروغ را جای حقیقت می پذیریم و نمیتوانیم علت اصلی مشکلات را پیدا کنیم و در ترسهای غیرمنطقی خود که ما را از دیگران و دنیا جدا می کند،  گرفتار می شویم. وحشتناک به نظر می رسد این طور نیست؟ موضوع آن است که  ما به زندگی با ذهن بسته خود عادت کرده ایم. چاکرای چشم سوم توانایی زیادی را در خود پنهان کرده است. زمانی که فعال شود، درک عمیق تری از حقایق معنوی به ما می دهد و آگاهی ما و توانایی مان برای متعالی کردن نفس انسانی را بالاتر می برد. چشم سوم باعث می شود بالاترین سطح از وجود خود را بشناسیم و از دست توهم استانداردهای اجتماعی و شیوه های محدود فکری راحت شویم. حتی اگر چشم سوم ما به طور کامل باز نشده باشد، ما به حقایق معنوی و ادراکات شهودی مان از دنیا دسترسی پیدا می کنیم. زمانی که چشم سوم به طور کامل باز و همسو شود، میتوانیم با راهنمایان معنوی ارتباط برقرار کنیم و بر محدودیتهای زمان و مکان غلبه کنیم. ذهن ما نیروهای بسیاری را پنهان می کند که برای بسیاری از افراد قابل دسترسی نیست اما توسط هر کسی که میخواهد آگاهی اش را بالا ببرد فعال می شود.

چاکرای چشم سوم و قدرتهای پنهان آن

باز کردن چشم سوم

برای دستیابی به دید معنوی، باید با ترسهایتان روبه رو شوید و از توهمات دنیای مادی فرار کنید. روبه رو شدن با ترسهایمان و باز شدن چشم سوم باعث می شود انرژی معنوی به چاکرای هفتم یا چاکرای تاجی برسد. باز شدن این چاکرا مسیری به سمت توانایی های باورنکردنی در زندگی مان می گشاید.

حتما بخوانید:   کارهایی که فوری شما را آرام تر کرده و حال تان را بهتر می کنند

برای این کار نیاز به ایمان و مراقبه و سبک زندگی سالم دارید. دستگاههای یک بدن سالم با بالاترین قابلیت های عملکردی عمل کرده ،  و حتی چاکرای چشم سوم را  نیز به عنوان بخشی عادی از بدن احیا می کنند. .

با تمرین و پشتکار، حجاب توهم برداشته شده و چاکرای چشم سومتان باز می شود.

از سراسر وب

  • کارخانه ظروف یکبارمصرف