تکنیکی متفاوت برای آنکه دیگران شما را دوست داشته باشند

تکنیکی متفاوت برای آنکه دیگران شما را دوست داشته باشند
امتیاز به این post

 

در این مقاله میخواهیم راجع به تکنیکی نامرسوم برای علاقه مند کردن دیگران به شما صحبت کنیم که به خصوص برای افراد درونگرا و شخصیت های خجالتی که با برقراری روابط اجتماعی در کشمکش هستند، کاربرد دارد.به منظور یافتن کلید ورود به قلب هر کسی و برقراری ارتباط، در ابتدا باید برای برقراری چنین رابطه ای آماده باشید. وقتی به شدت نسبت به دیگران گارد میگیرید و کناره گیری می کنید، نمیتوانید نسبت به رابطه ای موفق خوش بین باشید.

این بدان معنا نیست که باید با هر کسی که آشنا شدید او را به زندگی خود راه دهید و سفره دلتان را باز کنید. هدف آن است که یاد بگیرید برای آغاز یک گفتگو محیطی راحت ایجاد کنید و در عین حال خودتان و حد و مرزهای شخصی تان را نگه دارید. بدین منظور، باید دیدگاه صحیحی نسبت به برقراری ارتباط در خود بوجود آورید و رازهای مربوط به تعامل موثر با دیگران را بیاموزید. برای یک فرد درونگرا گفتن این حرفها از انجامش آسانتر است. اما آنقدرها هم سخت نیست.

قدرت نور درون

آیا تا به حال به این توجه کرده اید که چه نوع افرادی به طور ناخودآگاه دیگران را جذب می کنند؟ آنها معمولا شخصیتهایی گرم و پذیرا دارند. اگر دقت کنید، میبینید که این افراد نوعی نور و گرمای ذاتی از خود تولید می کنند.

یک فرد درونگرا یا خجالتی به ندرت چنین تاثیری روی دیگران دارد. پس چطور میخواهید دیگران را به سمت خود جذب کنید اگر که فردی درونگرا هستید. خبر خوب آنکه این مهارت قابل یادگیری است. به علاوه لازم نیست همیشه لبخند بزنید و صورت مهربانی به خود بگیرید.

حتما بخوانید:   ۷ نکته ای که در زمان عصبانی بودن از دست خودتان باید به یاد داشته باشید

وقتی احساس می کنید چراغ قوه کوچکی در درون خود دارید، اطرافیان تان احساس می کنند شما صمیمی بوده و آماده برقراری ارتباط هستید. آنها احساس می کنند صحبت کردن با شما خیلی آرامش بخش است و حس امنیت خاطر به آنها میدهد.

بدین ترتیب شما بلافاصله موانع بین خودتان و دیگران را برمیدارید. به این فکر کنید که این کار چه مزایایی برای شما دارد. نکته آن است که مرتبا این چراغ درونی را روشن و آن را کنترل کنید. این کار باعث می شود احساس فردی مهربان، فهیم و صمیمی را به دیگران انتقال دهید و بدون اینکه شما را در معرض آسیب پذیری قرار دهد، تبدیل به دارایی ارتباطی شما می شود.

البته برخی مهربانی دیگران را با ضعف آنها اشتباه می گیرند. اما اگر بتوانید حالات درونی خودتان را کنترل کنید، نور درونی تان جلوی شما را از دفاع کردن از خودتان در شرایط ضروری نمی گیرد بلکه برعکس به شما کمک می کند. زیرا از شما در برابر تاثیرات ناخواسته محافظت می کند.  شما بعد از کمی تمرین متوجه می شوید که نور درونی تان باعث می شود در هر شرایطی روحیه تان را حفظ کنید و از نظر ذهنی هوشیار بمانید.

تکنیکی متفاوت برای آنکه دیگران شما را دوست داشته باشند

چگونه در عمل از این تکنیک برای علاقه مند کردن دیگران به خود استفاده کنیم

در ابتدا، به تنهایی تمرین کنید. در ذهن خود تجسم کنید که چشمانتان همانند یک چراغ از خود نور ساطع می کند. سعی کنید لبخند نزنید و حالت چهره خنثی خود را حفظ کنید. اگر خنده تان گرفت، جلوی آن را نگیرید اما فقط در صورتی که طبیعی و بدون کنترل شما باشد. سپس تجسم کنید که نوری سرتاسر بدنتان را فرا میگیرد. حالا پرتوهای نور نه تنها از چشمان شما ساطع می شوند بلکه از قلبتان نیز می تابند. آن را در ذهن خود تجسم کنید و تا زمانی که میتوانید آن را حس کنید. زمانی که توانستید به آسانی به این مرحله برسید، در مکانی عمومی آن را تمرین کنید مانند خیابان یا وسیله حمل و نقل عمومی.  در حین صحبت با یک فرد غریبه، نور درونی تان را روشن و آن را حفظ کنید.

حتما بخوانید:   چگونه در در مدت 5 دقیقه پایان یک روز پر از استرس آرام شوید

یادتان باشد که لازم نیست چیز خاصی نشان دهید یا سعی کنید حالت چهره خاصی به خود بگیرید. تنها کافی است نور درونی تان را حفظ کنید. قاعده کلی آن است که نور درونی تان را در هر شرایطی که مجبورید با دیگران ارتباط برقرار کنید، روشن نگه دارید. با گذشت زمان، به طور خودکار این کار را انجام خواهید داد. اگر خیلی زود مردم به شما علاقه مند شدند و از شما به عنوان فردی مهربان نام بردند تعجب نکنید.

 

از سراسر وب

  • کارخانه ظروف یکبارمصرف