۴ راز افراد خوش شانس که از شنیدن آن متعجب می شوید

۴ راز افراد خوش شانس که از شنیدن آن متعجب می شوید
امتیاز به این post

 

چرا برخی افراد بسیار خوش شانسند و برخی دیگر نیستند؟ ممکن است از اینکه متوجه شوید افراد خوش شانس خاص تر از من و شما نیستند تعجب کنید. آنها عادات و خصوصیاتی دارند که میتوانیم آنها را یاد بگیریم.

ما فکر می کنیم شانس نیروی مهربانی تعریف نشده ای است که از جانب کائنات به سمت افراد می آید. گاهی اوقات این طور است اما بسیاری از چیزهایی که « تصادفی » می خوانیم، همیشه در ارتباط با مفاهیمی چون سرنوشت، تقدیر یا شانس نیستند.

همه این موارد نتیجه مستقیم اعمال ماست. حتی برای برنده شدن در لاتاری ابتدای باید بلیط آن را بخرید. افراد خوش شانس از این موضوع به خوبی آگاهند. بر اساس گفته های دکتر ریچارد وایزمن، افرادی که خود را خوش شانس میدانند از کسانی که خود را بدشانس میدانند به شکلی متفاوت رفتار می کنند. شانس شیوه ای از زندگی است که میتواند تغییر کند.

افراد خوش شانس چگونه فکر می کنند

  • آنها به شکل صحیحی از وقتشان استفاده می کنند

از وقتتان عاقلانه استفاده کنید و از هر روزتان نهایت استفاده را ببرید زیرا زمان انسان را فریب می دهد. روزی ۱۶ ساله هستید و کل زندگی تان را پیش رو دارید و سپس ناگهان روزی از خواب بیدار می شوید و می بینید ۴۰ ساله شده اید. زمان به همین سرعت سپری می شود. پس آن را سر موضوعات بیخود تلف نکنید. افراد خوش شانس با زمان هم پیمان می شوند و اجازه نمی دهند موقعیتهایشان به خاطر ترس از شکست از بین برود.

  • آنها خودشان را خوش شانس می دانند

افراد خوش شانس بر این باورند که خوش شانس هستند برای همین با روی باز و خوش بینی از زندگی استقبال می کنند. در نتیجه همیشه در موقعیت خوش شانسی قرار می گیرند و موانع را به چشم چالشهای زندگی نگاه می کنند. منظور ما مثبت اندیشی کورکورانه نیست. منظور خوش بینی واقع بینانه است – توانایی مثبت بودن بدون نادیده گرفتن مشکلات و احساسات منفی

  • آنها شانس را با موضوعات غیرمنتظره اشتباه نمی گیرند

زندگی پر از رویدادهای پیش بینی نشده است اما سرنوشت انسان را تعیین نمی کند. اتفاقات تصادفی همه جا در اطراف ما وجود دارد اما شانس موضوعی شخصی است. نتیجه ناخوشایندی که متاثر از عوامل خارجی است، تعیین کننده خوش شانسی یا بدشانسی یک انسان نیست. ما همیشه میبینیم که برای انسانهای خوب اتفاقات بدی می افتد. برخی چیزها بی معنی و شدیدا ناعادلانه به نظر می رسند. اما حقیقت آن است که اتفاق می افتند. سختی، بخشی از زندگی است و به ما کمک می کند از اشتباهاتمان بیاموزیم و عاقلتر شویم. برخی انسانها راحتتر از بقیه تسلیم می شوند اما افراد خوش شانس به این راحتی ها تسلیم نمی شوند.

  • از نظر ذهنی قوی تر هستند

افراد خوش شانس تحت تاثیر استرس قرار نمی گیرند و روحیه خودشان را در هر شرایطی حفظ می کنند. این به آنها کمک می کند از قدرت احساساتشان به درستی استفاده کنند و آرام، متمرکز و اثربخش باقی بمانند. خوشبختانه استراتژی های مقابله ای برای رویارویی با احساسات و شرایط پر استرس در دسترس همگان قرار دارد و با کمی تمرین می توانید بر آنها مسلط شوید.

حتما بخوانید:   8 عادت بدی که آرزوها و خواسته های افراد را می کشد

همانطور که می بینید، شانس به دیدگاه یک فرد بستگی دارد نه به مواهب آسمانی. افراد خوش شانس مثبت تر، مقاوم تر و از نظر ذهنی قوی ترند و میتوانید از خصوصیات اخلاقی و عادات آنها بیاموزید تا شانس را به سمت خود جذب کنید.

 

از سراسر وب

  • کارخانه ظروف یکبارمصرف