۶ قانون زندگی  که هر کسی  باید  آنها را بکار بگیرد

۶ قانون زندگی  که هر کسی  باید  آنها را بکار بگیرد
امتیاز به این post

 

برای موفق شدن در زندگی شما باید نسبت به خودتان و دیگران واقع بین باشید، بین دنیای درون و بیرون تان تعادل برقرار کنید و سعی کنید برای تبدیل شدن به انسانی بهتر خودتان را تغییر دهید. شش قانون بعدی در این زمینه به شما کمک میکند.

  • قانون آینه. اطرافیان شما آیینه خودتان هستند. آنها خصوصیاتی از شخصیت تان را بازتاب می کنند که خودتان قادر به دیدن آنها نیستید. برای مثال، اگر کسی با شما بی ادبی می کند، تنها کسی که به او اجازه می دهد و این رفتار را تحمل میکند خود شما هستید. اگر کسی بارها و بارها شما را فریب می دهد، آنگاه احتمالا شما بیش از حد به همه اعتماد می کنید. بنابراین از دست کسی ناراحت نشوید و در عوض به دیدگاهها و رفتارهایی در خود رجوع کنید که باعث شده دیگران چنین رفتاری با شما داشته باشند.

 

  • حق انتخاب. هر اتفاقی که در زندگی تان می افتد نتیجه تصمیمات خود شماست. اگر با افراد کسل کننده نشست و برخاست کنید، آنگاه شما هم کسل کننده می شوید. اگر مشکلات دیگران را حل کنید، آنگاه لذت می برید. شما خود علت هر اتفاقی هستید که برایتان می افتد. خالق سرنوشت شما کسی جز خودتان نیست.

 

  • قانون اشتباه کردن. هر کسی در زندگی اشتباه میکند. نظرات و اعمال شما همیشه در نظر دیگران خوب نیست. سعی نکنید ایده آل باشید. شما حق اشتباه کردن دارید. چیزی که مهم است این است که بتوانید اشتباهاتتان را شناسایی کرده و آنها را به موقع اصلاح کنید. و مهمتر از آن توانایی یاد گرفتن از اشتباهاتتان است.
حتما بخوانید:   ۷روش موثر برای افزایش بازدهی در زندگی

 

  • قانون مطابقت. شما دقیقا به همان میزانی که لیاقت دارید و نه کمتر و نه بیشتر پول، رابطه و شغل و زندگی دارید. اگر نتوانید کسی را تا نهایت حد ممکن دوست داشته باشید، خنده دار است که از او بخواهید شما را دوست داشته باشد. بنابراین تمام ادعاها و انتظارات شما بی معناست اگر که در درجه اول آماده تغییر دادن خود نباشید. وقتی تصمیم به تغییر خود می گیرید، شاهد تغییر در اطرافیان تان خواهید بود.

 

  • قانون حضور در لحظه. شما اکنون و حالا زندگی می کنید. گذشته ای وجود ندارد زیرا با هر ثانیه بعد از آن جایگزین شده است. هیچ آینده ای وجود ندارد چون هنوز نیامده است. وابستگی عاطفی به گذشته منجر به افسردگی می شود در حالیکه فکر مشغولی بیش از حد درباره آینده باعث اضطراب می شود. پس از امروز و اکنون لذت ببرید. چون لحظه حال تنها چیزی است که دارید.

 

  • قانون خوش بینی. در حالی که ما از زندگی انتقاد می کنیم، زندگی از کنار ما رد می شود. به این فکر کنید که دیگران نصف چیزهایی که شما دارید را ندارند. برخی در خیابان زندگی می کنند، برخی مریضند و هفته دیگر می میرند. به این موضوعات فکر کنید . در این صورت دلایل زیادی برای قدردانی از زندگی و شادی کردن پیدا می کنید. یک حقیقت مهم را به خاطر داشته باشید – قوانین زندگی ای که در بالا گفته شد به قصد ایجاد احساس گناه در شما به خاطر شکایت کردن یا سرزنش کردن دیگران برای اشتباهاتشان نیست. فلسفه ساده ای که پشت این قوانین وجود دارد آن است که مسئولیت زندگی تان را بپذیرید و به زندگی ادامه دهید.
حتما بخوانید:   45 ایده برای افزایش خلاقیت: شکوفا کردن مغز

از سراسر وب

  • کارخانه ظروف یکبارمصرف