۶ ورزشی که بدون باشگاه رفتن می توانید انجام دهید

۶ ورزشی که بدون باشگاه رفتن می توانید انجام دهید
امتیاز به این post

وقتی می خوانیم یا می شنویم که ورزش کردن برای حفظ سلامتی ضروری است، اغلب فکر می کنیم که باید باشگاه برویم و فکر همین کار تشویش به دل مان می اندازد. رفتن به باشگاه عالی است، اما عمدتا به وقت و نظم و انضباط احتیاج دارد. برای روال تر کردن اوضاع باید شرایط را برای خودتان آسان تر کنید. ورزش های زیادی هستند که بدون باشگاه رفتن و در منزل می توانید انجام دهید. در این مطلب به معرفی کوتاه تعدادی از این ورزش ها می پردازیم:

۱_ دویدن: دویدن یکی از سالم ترین فعالیت هایی است که می توانید انجام دهید. می توانید دوی سرعت یا دوی مانع را اول صبح یا بعد از کار انجام دهید. وقتی می دوید، به مرور برایتان تبدیل به عادت شده و بخش ورزشی زندگی تان را تشکیل می دهید.

۲_ شنا کردن: برای شناکردن یا باید نزدیک آب زندگی کنید یا استخر بروید. به هر حال شنا کردن ارزشش را دارد. شنا برای قلب تان خوب است، قوای عضلانی تان را بالا می برد و باعث بهبود خواب و آزاد سازی استرس می شود. شنا همینطور باعث تناسب اندام تان نیز می شود.

۳_ یوگا: شاید فکر کنید یوگا آسان است، اما حرکات آن چالش برانگیزند. یوگا ورزش است، شکی در آن نیست و واقعا سالم است. یوگا برای قلب و متابولیسم تان خوب است، قدرت و انعطاف تان را بالا برده و در سلامت روان تان نیز موثر است.

۴_ پیاده روی: اگر تا الان نمی دانستید، پیاده روی هم ورزش حساب می شود. برخی محققین می گویند که پیاده روی می تواند سالم ترین فعالیتی باشد که انجام می دهید. پیاده روی برای سلامت قلب و عروق تان خوب است، باعث استحکام استخوان ها شد و بهترین نکته راجع به آن این است که آسان است.

حتما بخوانید:   برچسبی که بدون ورزش لاغر تان می‌کند

۵_ پریدن: چه با طناب می پرید چه بی طناب، پریدن ورزشی است که خوب عرق تان را در می آورد. پریدن برای قلب تان خوب، استقامت و تناسب تان را نیز بهبود می بخشد. پریدن ورزش عالی ای برای کل بدن است.

۶_ کوهنوردی: سعی کنید حداقل یک بار در هفته کوهنوردی کنید. مزایای بی شماری دارد. برای قلب تان خوب است. تراکم استخوان تان را بالا می برد، فشار خون، کلسترول و چربی را کاهش می دهد و همینطور از استرس تان کم می کند و شما را با طبیعت پیوند می دهد.

ورزش باید چیزی باشد که مشتاق انجام آن باشید، نه چالشی مشوش کننده که فقط محض سالم بودن انجام می دهید.

از سراسر وب

  • کارخانه ظروف یکبارمصرف