۸ باوری که موفقیت شما را تخریب میکنند

۸ باوری که موفقیت شما را تخریب میکنند
امتیاز به این post

برخی از افراد استعداد واقعی در ایجاد باورهای مربوط به زندگی و اهداف خود دارند.  فقط باورنکردنی است که  تا چه حد ممکن است اشتباه کنند. بدتر آن است که این باورها نه تنها اشتباه نیستند بلکه برای زندگی افراد نیز مضر هستند. با این حال ، وقتی مردم این باورها را نپذیرند و بر حقیقت تمرکز کنند ، در نهایت میتوانند در زندگی پیشرفت کنند.

 در زیر به ۸ باور مخرب اشاره می کنیم که زندگی افراد را تخریب می کنند:

  • من دقیقا میدانم چه اتفاقی قرار است بیفتد.

توجه! اگر چنین طرز فکری دارید بهتر است دست از این دیدگاه بردارید و به اطرافتان نگاهی بیاندازید. معمولا ما زمانی که تنها جنبه کوچکی از یک موقعیت را می بینیم فکر می کنیم از همه چیز آگاهیم. تمامی حقایق موجود را بررسی کنید ، اطلاعات دقیق تری بدست آورید و سپس ادامه دهید.

  • من به کمک کسی احتیاج ندارم

افراد کمی در تاریخ تنها بواسطه تلاشهای خودشان به موفقیت رسیده اند. کمک های فرد دیگر و « زاویه دید جدید» همیشه به شما کمک می کند. پیدا کردن فردی که بتواند با دیدگاه ها یا دانش خود به شما کمک کند ، چندان دشوار نیست

  • من به تحصیلات نیاز ندارم.

تحصیلات به شما ایده می دهد و شما را به سمت کارهایی هدایت می کند که باعث موفقیت تان می شوند و موضوع فقط گرفتن دیپلم نیست. باور اینکه نیاز به تحصیلات و آموزش ندارید، به معنای محدود کردن پیشرفت خود در زندگی و تخریب پروژه های پیش روست. اگر میخواهید تحصیلات رسمی داشته باشید، در دنیای دیجیتال امروزی روشهای زیادی برای تحصیل آنلاین وجود دارد. برخی از این روشها ممکن است سنتی نباشند، اما چیزی از کارایی شان کم نمی کند.

  • من نمیتوانم پول را به سمت خودم جذب کنم.
حتما بخوانید:   10 راهکار برای متوقف کردن افکار منفی

اگر در حال حاضر پول ندارید، به این معنا نیست که در آینده هم نمی توانید داشته باشید. به این فکر کنید که چگونه میتوانید پول در بیاورید، قرض بگیرید و جمع کنید . این کار در آینده به شما کمک می کند.

  • من زمان کافی ندارم

زمان همیشه رو به جلو حرکت می کند. اما آیا شما نیز با زمان حرکت می کنید؟ ممکن است لازم باشد الویت های خود را تغییر دهید و دست از انجام کارهای بی فایده بردارید،  زیرا هیچ گاه در آینده بیشتر از حالا زمان آزاد نخواهید داشت.

  • نمیتوانم ایده هایم را عملی کنم

برخی از بزرگترین موفقیت ها از دل افکاری بیرون آمده اند که از واقعیت بسیار دور بوده اند. بیشتر رویاپردازی کنید. جسارت به خرج دهید. حتی اگر از شما انتقاد شود، به اهدافتان فکر کنید. به این ضرب المثل فکر کنید : « سگها پارس می کنند اما کاروان به حرکت خود ادامه می دهد » .

  • من لیاقت موفقیت ندارم

واقعا؟ چرا از کسی در این باره سوال نمی کنید؟ حتما از جواب هایی که می شنوید شوکه خواهید شد.

  • هیچ کس مرا درک نمی کند

شاید افراد دور و برتان این طور فکر کنند، اما اگر به اطرافتان نگاه کنید دنیایی پر از افراد فوق العاده می بینید که برای رویاها و اهدافشان می جنگند. رویاهایتان را با دیگران به اشتراک بگذارید و خیلی زود حامیانی بیش از آنچه تصور می کردید پیدا می کنید.

 

از سراسر وب

  • کارخانه ظروف یکبارمصرف