اگر این ۳ نشانه را مشاهده می‌کنید رابطه‌ تان در آستانه فروپاشی است

اگر این ۳ نشانه را مشاهده می‌کنید رابطه‌ تان در آستانه فروپاشی است
امتیاز به این post

بنا کردن روابط سخت است و گاهی سالها طول می کشد تا افراد به صمیمیت و درک مناسبی برسند. بنابراین وقتی می فهمید رابطه تان در حال فروپاشی است، پذیرفتنش سخت است. اگر اغلب از خودتان می پرسید که باید با شریک تان رابطه را تمام کنید یا نه، نشانه ی این است که مشکلی جدی در رابطه وجود دارد و باید آن را جدی بگیرید. سه نشانه ی زیر خبر از بحرانی بودن و در مرز فروپاشی بودن رابطه می دهند.

به توافق نمی رسید

شما یک چیز می خواهید و شریک تان یک چیز دیگر. فرقی نمی کند چند بار بحث کنید، اما هیچ وقت به توافق نمی رسید. شاید بخواهید به خاطر شریک تان عقب نشینی کنید، اما حواستان به غرور و رضایت مندی خودتان هم باشد.

دیگر برای هم جذابیتی ندارید

اینکه هر روز رابطه نداشته و گاهی خسته باشید اشکالی ندارد. اما اگر طرف مقابل دیگر برایتان جذاب نیست با مشکل رو به رو هستید. از خودتان بپرسید که آیا حاضرید بدون نزدیکی فیزیکی در رابطه بمانید؟ اگر تمایلی به برقراری رابطه ی فیزیکی با شریک تان ندارید شاید بهتر است که فقط دوست هم بمانید.

نبود اعتماد

پایه و اساس روابط با دوام، اعتماد است. بدون اعتماد رابطه از هم می پاشد. اگر شما هستید که مشکل اعتماد دارید و شریک تان کار اشتباهی نکرده است، پس باید روی خودتان کار کنید و پیش مشاور بروید. اما اگر شریک تان اعتمادتان را خدشه دار کرده و شما سعی تان را برای درست کردن اوضاع کرده اید اما جواب نداده، شاید وقت جدایی فرا رسیده است.

حتما بخوانید:   ۵ دلیل برای آنکه جدا خوابیدن میتواند روابط شما را قوی تر کند

 

از سراسر وب

  • کارخانه ظروف یکبارمصرف