اگر کل روز شلوار جین بپوشید چه بلایی سر خود می آورید

اگر کل روز شلوار جین بپوشید چه بلایی سر خود می آورید
امتیاز به این post

جین های تنگ سالهاست که مد روز هستند و همچنان در سال ۲۰۲۲ به روز هستند. با آنکه ممکن است در انتهای روز به قدری خسته باشید که نتوانید لباسهایتان را عوض کنید بهتر است آنها را در بیاورید و لباس گشادتری در خانه بپوشید. در واقع پوشیدن جین های چسبان به مدت طولانی ریشه بسیاری از مشکلات است.

  • باعث ایجاد درد در ناحیه پا می شود

شلوار جین های شما هر چقدر هم که زیبا و مد روز باشند، بهتر است آنها را به محض رسیدن به خانه با شلوارهای راحتی و گشاد عوض کنید. پوشیدن طولانی مدت شلوار جین، به خصوص اگر در طول روز حرکت می کنید، به ماهیچه ها و اعصاب پاهایتان آسیب می رساند. ترکیب شلوار جین چسبان و کمربند تنگ باعث بی حسی، درد، و سوزن سوزن شدن روی رانها می شود و به سندروم شلوار تنگ موسوم است.

  • باعث کاهش جریان خون می شود

شلوار جین مورد علاقه شما ممکن است به درد هر مراسمی بخورد اما اگر تا به حال در پاهای خود احساس سنگینی و خستگی کرده اید، بهتر است شلوارهای راحت تری بپوشید. پوشیدن لباسهایی که چسبان هستند و به دور کمر می چسبند باعث کاهش جریان خون شده و رگها سختتر میتوانند خون را به سمت قلب و سایر اندامهای بدنتان پمپاژ کنند.

  • سوزش معده را تشدید می کند

ممکن است متوجه شده باشید که شلوار جین شما در صورتی که به مدت طولانی آن را بپوشید رد عمیقی دور ناحیه کمرتان می اندازد . لباسهای تنگ که به ناحیه شکم فشار می آورد باعث رفلاکس اسید می شوند و که خود یکی از علل اصلی معده درد افراد است. حتی اگر کاملا سالم باشید و سوزش معده نداشته باشید باز هم ممکن است اگر به طور مرتب و دو هفته شلوار جین بپوشید دچار رفلاکس معده شوید.

  • ممکن است روی وضعیت بدنی شما تاثیر بگذارد

در حالیکه پوشیدن شلوار جین حس خوبی به شما می دهد در دراز مدت باعث قوز در آوردن شما می شود. جین های تنگ تعادل بین انتهای کمر و باسن شما را بر هم می زند و و از آنجا که باعث خم شدن انتهای ستون مهره ها می شوند فشار را بر روی دیسکهای کمر بیشتر می کنند.

  • برای سلامت جنسی شما مفید نیست

شکی نیست که شلوار جین های کلاسیک و تنگ ریسک ابتلا به برخی از عفونتها و التهاب ها را زیاد می کنند. یکی از انها درد مزمن در ناحیه تناسلی زنان است. محققان دریافته اند که زنانی که بیش از ۴ بار در هفته شلوار جین تنگ می پوشند دو برابر بیشتر از کسانی که شلوار جین تنگ نمی پوشند به این بیماری مبتلا می شوند .

حتما بخوانید:   سایش ناخن ها به هم به مدت 10 دقیقه در روز چطور می تواند به رشد موها کمک کند؟

 

 

 

از سراسر وب

  • کارخانه ظروف یکبارمصرف