درمان زودانزالی با خمیر دندان، آیا موثر است؟

درمان زودانزالی با خمیردندان آیا ممکن است؟
درمان زودانزالی با خمیردندان آیا ممکن است؟
4.6/5 - (28 امتیاز)

ممکن است درباره افرادی شنیده باشید که از خمیر دندان برای سکس طولانی تر در رختخواب استفاده می کنند. آیا واقعا خمیردندان باعث تاخیر در انزال می‌شود و درمان زود انزالی با خمیر دندان ممکن است؟

 

این یک ترجمه خودکار است، لطفا برای درمان مشکلات جنسی خود با یک متخصص مشورت کنید

 

متوجه شدیم، همه می خواهند بیشتر در رختخواب دوام بیاورند. حتی اگر یک قانون اساسی فوق بشری به شما داده شده است، احتمالاً هنوز فکر می کنید که می توانید چند دقیقه بیشتر ادامه دهید. ممکن است مقالات و ویدیوهایی را دیده باشید که خمیردندان روی آلت تناسلی را برای انزال زودرس پیشنهاد می کند. این پست ها ادعا می کنند که قرار دادن خمیر دندان روی آلت تناسلی باعث دوام طولانی تری در رختخواب می شود. بنابراین، بر این اساس، آیا به هر دلیلی باید خمیر دندان را روی آلت تناسلی خود قرار دهید؟

در مورد انزال زودرس بیشتر بدانید

اولین تعاریف انزال زودرس در مجامع آکادمیک

سازمان تعریف
سازمان جهانی بهداشت (WHO) (طبقه بندی بین المللی بیماری ها-ICD، ۱۹۹۴) [WHO، ۱۹۹۴] [] ناتوانی در به تاخیر انداختن انزال به اندازه کافی برای لذت بردن از عشق ورزی، که به صورت یکی از موارد زیر ظاهر می شود:
وقوع انزال قبل یا خیلی زود پس از شروع رابطه جنسی (در عرض ۱۵ ثانیه پس از شروع رابطه جنسی)
 وقوع انزال در صورت عدم وجود نعوظ کافی برای امکان آمیزش جنسی
معیارهای خروج: PE نتیجه غیبت طولانی مدت از فعالیت جنسی نیست.
انجمن روانپزشکی آمریکا (APA) (راهنمای تشخیصی و آماری اختلالات روانی، ویرایش چهارم (DSM-IV)، ۲۰۰۰) [APA، ۲۰۰۰] [] انزال مداوم یا مکرر با حداقل تحریک جنسی قبل، در حین دخول یا اندکی پس از دخول و قبل از اینکه فرد بخواهد. این اختلال باعث پریشانی مشخص یا مشکلات بین فردی می شود.
طرد: PE منحصراً به دلیل تأثیرات مستقیم یک ماده (مانند ترک مواد افیونی) و عواملی نیست که بر طول مدت مرحله هیجان تأثیر می‌گذارند، مانند سن، تازگی شریک جنسی یا موقعیت جنسی، و فراوانی اخیر فعالیت جنسی.
انجمن اروپایی اورولوژی (EAU) (رهنمودهای مربوط به اختلالات انزال، ۲۰۰۱)  [] عدم توانایی در کنترل انزال به مدت کافی قبل از دخول واژینال.
خروج: هنگامی که انزال داخل واژینال رخ می دهد، اختلال در باروری اتفاق نمی افتد.
انجمن اورولوژی آمریکا (AUA) (راهنمای مدیریت دارویی انزال زودرس، ۲۰۰۴) [مونتاگ و همکاران. ۲۰۰۴][] انزالی که زودتر از حد مطلوب رخ می دهد، قبل از دخول یا اندکی پس از دخول و باعث ناراحتی یکی یا هر دو طرف می شود.
حتما بخوانید:   راز داشتن پوست ، مو و ناخن‌هایی سالم

 

دلیل استفاده از خمیر دندان برای درمان زود انزالی آقایان چیست؟

شاید باید اولین دلیل استفاده از خمیردندان را در احساس بی حسی که در آلت ایجاد می‌کند جستجو کنیم. معمولا این تصور اشتباه وجود دارد که ایجاد بی حسی با هر ابزار یا ماده ای در آلت تناسلی باعث تاخیر در انزال می‌شود به همین دلیل ممکن است از خمیردندان استفاده کنید.

دلیل دیگر شیوع استفاده از خمیردندان در درمان زودانزالی توصیه های غیر تخصصی افراد در شبکه های مجازی و انتشار محتوای بدون منشا علمی است، هر چیزی را در فضای مجازی باور نکنید.

آیا گذاشتن خمیر دندان روی آلت تناسلی من بی خطر است؟ نه!

احتمالاً برای شما شوکه کننده است، اما نه، نباید خمیر دندان را روی آلت خود قرار دهید. مردانی که به پست های اینستاگرامی گوش داده اند و خمیردندان را در آن پایین استفاده کرده اند، در واقع در خطر سوختگی خفیف هستند. در حالی که ما میل به ماندگاری بیشتر در رختخواب را درک می کنیم، گزینه های بسیار ایمن و بهتری نسبت به خمیر دندان وجود دارد.

نکته حرفه‌ای: یکی از گزینه‌هایی که بسیار ایمن‌تر و روشی بسیار مؤثر برای ماندگاری طولانی‌تر در رختخواب است، استفاده از دستمال مرطوب تاخیری Promescent و اسپری تاخیری است.

یک داروساز به نام جیمز اولون علیه این روند عجیب و خطرناک صحبت می کند. دکتر O’Loan از Doctor 4 U آنلاین علیه این روند در رسانه های بریتانیا انتقاد کرده است و در مورد خطرناک بودن آن صحبت می کند.

خطرات قرار دادن خمیر دندان روی آلت تناسلی برای درمان زود انزالی

خطرات خمیردندان برای آلت تناسلی
خطرات خمیردندان برای آلت تناسلی

خطرات بالقوه استفاده از خمیر دندان برای درمان زود انزالی شامل موارد زیر است، اما محدود به موارد زیر نیست:

  1. قرمزی و درد و همچنین تاول در صورت ماندن بیش از حد طولانی مدت
  2. حساسیت شدید و همچنین سوختگی خفیف
  3. جای زخم طولانی مدت
  4. التهاب مجرای ادرار اگر به اندازه کافی بدشانس باشید
حتما بخوانید:   ۱۱ دلیل عجیبی که نمی گذارند بخوابید!

دلیل اینکه برای پوست های حساس بسیار تحریک کننده است، مواد شیمیایی موجود در خمیر دندان است، از جمله:

  1. روغن های نعناع فلفلی
  2. مواد سفید کننده
  3. میکرو ساینده ها

هیچ کدام از اینها چیزهایی نیستند که به هر دلیلی بخواهید نزدیک آلت تناسلی خود کنید. اگر هر یک از آن ها وارد مجرای ادرار شما شود، تورم به تنهایی آزاردهنده خواهد بود و ممکن است نیاز به مداخله پزشکی داشته باشد. اساساً به ویدیوهای YouTube اعتماد نکنید – کمی تحقیق کنید و از محصولات واقعی که برای درمان زود انزالی طراحی شده اند استفاده کنید. به علاوه استفاده از خمیردندان ممکن است باعث احساس ناخوشایند در شریک جنسی شما نیز شود.

 

حداقل ۳۰ درصد از مردان انزال زودرس را در زندگی خود تجربه کرده اند، پس از این موضوع نگران نباشید

 

آیا جایگزینی برای گذاشتن خمیر دندان به عنوان درمان زودانزالی وجود دارد؟ بله!

اگر به دنبال چیزی برای مبارزه با انزال زودرس هستید، درمان های بی خطر و موثر زیادی وجود دارد. خوشحال می شوید که بدانید هیچ کدام از آنها شامل مالیدن خمیر دندان روی هیچ قسمتی از بدن شما نیز نمی شود.

اسپری های تاخیری

این درمان از یک اسپری حساسیت‌زدای ملایم استفاده می‌کند که اعصاب شما را کمتر حساس می‌کند. از آنجایی که انزال زودرس معمولاً به دلیل حساسیت بیش از حد در اعصاب آلت تناسلی ایجاد می شود، اسپری تاخیری بسیار موثر است. به سادگی یک دوز را روی آلت تناسلی خود اسپری کنید و آن را مالش دهید، حدود ۱۰ دقیقه قبل از اینکه انتظار داشته باشید رابطه جنسی داشته باشید. یک دوز برای شروع انجام دهید و ببینید آیا به مقدار بیشتری نیاز دارید یا خیر – نمی خواهید کاملاً خود را بی حس کنید. اگر به موارد بیشتری نیاز دارید، بی خطر است که موارد بیشتری را اضافه کنید و دقیقاً جایی که باید باشید پیدا کنید. بهترین بخش اسپری تاخیری این است که هیچ خطر طولانی مدتی در ارتباط با آن وجود ندارد. می توانید هر چند وقت یک بار که رابطه جنسی دارید از آن استفاده کنید.

دستمال مرطوب تاخیری

مانند یک اسپری تاخیری، این دستمال مرطوب عامل ملایمی است که آلت تناسلی را از بین می برد. دستمال مرطوب خوب هستند زیرا محتاط هستند به گونه ای که یک قوطی اسپری نمی تواند باشد. اسپری‌ها معمولاً مؤثرتر هستند و این شما هستید که تصمیم می‌گیرید کدام را ترجیح می‌دهید، زیرا هر دو برای درمان PE مؤثر هستند.

حتما بخوانید:   ۱۰ عادت کوچکی که زندگی را بهتر می‌کنند!

آیا باید در مورد انزال زودرس به پزشک مراجعه کنم؟

PE معمولاً هرگز به دلیل یک مشکل سلامتی نیست، حداقل به میزانی که ED می تواند باشد. با این حال، پزشک شما همچنان می تواند به شما در یافتن راه حل مناسب کمک کند.

در حالی که دستمال‌های مرطوب و اسپری‌های تاخیری عالی عمل می‌کنند، می‌تواند دلایل زمینه‌ای برای PE یا انزال زودرس وجود داشته باشد که باید به آنها نیز رسیدگی شود:

  • بسیاری از داروهای سلامت روان به عنوان یک عارضه جانبی باعث انزال زودرس می شوند. برعکس، آنها همچنین می توانند رسیدن به ارگاسم را بسیار دشوار کنند. این عوارض جانبی را می توان با یافتن یک داروی متفاوت کاهش داد یا از آن جلوگیری کرد.
  • استرس، اضطراب و افسردگی در صورت عدم درمان می تواند باعث PE شود.
  • سایر داروها می توانند اعصاب شما را بیش از حد حساس کرده و باعث PE شوند.
    باز هم، شرایطی که ممکن است به PE کمک کنند به ندرت خطرناک هستند، اما می توانند زندگی شما را دشوار کنند.

برای هر گونه اختلال عملکرد جنسی که اتفاق می افتد باید حتما با یک مشاور یا پزشک عمومی صحبت کنید.

جمع بندی

همانطور که می بینید، گزینه های زیادی برای درمان PE و ED وجود دارد و هیچ کدام شامل اسپری نعناع بر روی آلت تناسلی شما نیست. روی یک راه حل واقعی سرمایه گذاری کنید و تماشای ویدیوهای YouTube را متوقف کنید، مگر اینکه گربه داشته باشند. روغن‌ها و سایر مواد شیمیایی موجود در خمیردندان برای دندان‌های شما و براق کننده نقره بسیار عالی هستند، اما این کار به همان اندازه‌ای که باید انجام دهید ماجراجویی است. اگر با پلی اتیلن سر و کار دارید، اسپری های تاخیری و دستمال مرطوب بهترین گزینه برای شماست. اسپری‌ها و دستمال‌ها مقرون به صرفه هستند و برای سفارش آنلاین در دسترس هستند. ثابت شده است که آنها ایمن، بسیار موثر و ساده برای استفاده هستند. حتی بهتر از آن این است که هر چه مدت طولانی‌تر از آنها استفاده کنید، تأثیر بیشتری دارند. و نکته آخر این است که این اسپری ها و دستمال مرطوب ها در صورت استفاده صحیح به شریک زندگی شما منتقل نمی شوند.

 

 

از سراسر وب

  • کارخانه ظروف یکبارمصرف