برای داشتن دنیایی بهتر، پول تان را در این ۵ جا سرمایه گذاری کنید

برای داشتن دنیایی بهتر، پول تان را در این ۵ جا سرمایه گذاری کنید
امتیاز به این post

ساختن دنیایی بهتر به این بستگی دارد که انرژی تان را کجا و چطور صرف می کنید؛ این یعنی جهت گیری تعاملات، پول و اعمال تان به کدام سمت و سوست. مشکل دنیای امروزی این است که عمده ی انرژی ها، صرف ساختن همین دنیایی که در آن زندگی می کنیم شده. به منظور تغییر دنیا، باید محل سرمایه گذاری انرژی مان را نیز تغییر دهیم. تمام کاری که لازم است انجام دهیم این است که تعاملات، پول و اعمال را به سمت و سویی که کمتری برای دنیا مضر است سوق دهیم. کافی است تغییرات کوچکی در انتخاب هایمان اعمال کنیم. هر چند که گاها سخت است بدانیم چه انتخابی، انتخاب خوب است چراکه گزینه های زیادی پیش رویمان است و نمی شود به تمام شان عمیقا فکر کرد. در ادامه راه هایی که می توانید به منظور داشتن دنیایی بهتر پول تان را خرج کنید برایتان عنوان می کنیم.

۱_ از تولید کنندگان داخلی و محلی حمایت کنید: در هر کجا که زندگی می کنید، کسب و کارهای کوچک و خانواده هایی هستند که از طریق تولید محصول یا کشاورزی کسب  درآمد می کنند. آنها شرایط تولید و کشت در حد کارخانه های بزرگ را ندارند، اما محصولات شان سالم تر و طبیعی تر هستند. این افراد را پیدا کرده و از کسب و کارشان حمایت کنید.

۲_ در سلامت روان تان سرمایه گذاری کنید: اگر می خواهید دنیا را بهتر کنید، باید اول از خودتان شروع کنید. اگر مسائل خودتان را رفع و رجوع نکنید، برجای گذاشتن اثری مثبت و ماندگار دشوار می شود چراکه سلامت روح و روان تان بر انتخاب هایتان اثر می گذارد.

حتما بخوانید:   چرا افراد سفره دل خود را باز می کنند و چرا باید جلوی این کار را بگیرید

۳_ به خیریه ها یا شرکت هایی که در راستای تفکر شما فعالیت می کنند پول اهدا کنید: ماموریتی که باب میل تان است پیدا کنید، مثلا از بین بردن گرسنگی یا حمایت از حیوانات، و پس خیریه ای که در این راستا فعالیت می کند بیابید. پس از آن به میزان دلخواه تان به آن خیریه کمک مالی کنید. حس خوبی که از این کار می گیرید وصف شدنی است.

۴_ محصولاتی که بی ضرر بوده و آلودگی تولید نمی کنند خریداری کنید: اطمینان حاصل کنید محصولاتی که می خرید به آلودگی های کنونی دنیا چیزی اضافه نمی کنند. حواستان به محیط زیست و حیواناتی که در آن زندگی می کنند باشد. همیشه گزینه های بهتری نسبت به آنچه که عموم خریداری می کنند وجود دارد.

۵_ پول تان را صرف شرکت هایی که کارهای مضر انجام می دهند نکنید: موضوع همیشه این نیست که پول تان را کجا هزینه کنید، گاهی موضوع این است که پول تان را کجا هزینه نکنید. ۵ شرکتی که برای کره ی زمین مضر هستند پیدا کرده و دیگر محصولی از آنها نخریده یا از خدمات شان استفاده نکنید. این کار باعث می شود تا بتوانید پول را خرج چیزهای بهتر بکنید. این ۵ راهکار ممکن است تغییر چشمگیری ایجاد نکنند، اما تغییری که ایجاد می کنید مهم است و شما به سهم خود کارهایی که در راستای کمک به داشتن دنیایی بهتر از دست تان برمی آمده انجام دادید. حتی می توانید الهام بخش دیگران باشید. جامعه از افراد ساخته شده، این را فراموش نکنید.

حتما بخوانید:   پارتنر مسک چیست؟ پارتنر فم به چه معناست؟

 

 

منبع

از سراسر وب

  • کارخانه ظروف یکبارمصرف