کدام شیرینی اول توجه تان را جلب کرد

کدام شیرینی اول توجه تان را جلب کرد
امتیاز به این post

محققین بر این باورند که میان شخصیت و ضمیر ناخودآگاه ارتباط مستقیم وجود دارد. حتی تصمیمی ساده در انتخاب یک تصویر هم تصادفی نیست و ضمیر ناخودآگاه تان در آن دست دارد. به تصویر زیر نگاه کنید، کدام شیرینی اول توجه تان را جلب کرد؟

۱_ دایره: شما متفکر و تحلیلگر هستید. در تصمیم گیری هایتان بزرگ فکر می کنید. دوست ندارید زمان را هدر بدهید و سعی می کنید کارها را با بالاترین راندمان انجام بدهید، اصلا فرقی ندارد که چه کاری است. در پیدا کردن راه حل استثنایی عمل می کنید. بسیار عملگرا و مرتب هستید.

۲_ پنج ضلعی: خیلی اهل کار گروهی نیستید. دوست ندارید احساسات خودتان را نشان دهید اما کارتان در تفسیر احساسات دیگران خوب است. اینکه می توانید دیگران را تفسیر کنید نتیجه ی دقیق مشاهده کردن تان است. فرد بسیار آرامی هستید.

۳_ چند ضلعی: بسیار خلاق و نوآور هستید و دوست دارید از زندگی نهایت بهره را ببرید. بسیار مشتاق بوده و عاشق مرکز توجه بودن هستید. در گفت و گو کردن کارتان عالی است. می توانید در مورد همه چیز با همه صحبت کنید.

۴_ ستاره: ذاتا رهبر هستید. دوست دارید خودتان را به چالش بکشید. پاسخ نه را قبول نمی کنید. با سر و کله زدن با مشکلات مشکلی ندارید. در اصل به مسائل به چشم تمرین مغزی نگاه می کنید. دوست دارید کنترل امور را به دست داشته باشید.

۵_ قلب: مهارت های برقراری ارتباط خوبی دارید و این باعث شده فرد محبوبی باشید. دوستدار کمک کردن به دیگران هستید، به مردم اهمیت می دهید و تا جای ممکن از تضاد و درگیری جلوگیری می کنید.

حتما بخوانید:   خطرات گم شدن در فکر و خیال و پیداکردن راه خروج از این موضوع

 

از سراسر وب

  • کارخانه ظروف یکبارمصرف