۱۰ راهکار برای اینکه دیگران از شما خوششان بیاید

۱۰ راهکار برای اینکه دیگران از شما خوششان بیاید
امتیاز به این post

انسان ذاتا اهل معاشرت است، اما انجام و شروع این کار همیشه آسان نیست. چطور می شود وقتی وارد فضای جدیدی شده یا افراد جدیدی را ملاقات می کنید، کاری کنید تا دیگران از شما خوششان بیاید؟ در ادامه راهکا ر هایی را معرفی می کنیم که در خوشامد دیگران از شما تاثیر داشته و همین طور کمک می کنند تا روابط قبلی تان را هم به گرمای سابق، نگه دارید.

۱_ خودتان را دوست داشته  باشید: اولین گام برای اینکه دیگران از شما خوششان بیاید، این است که اول خودتان، خودتان را دوست داشته باشید. وقتی خودتان از خودتان خوشتان نمی آید، نمی توانید انتظار داشته باشید که دیگران از شما خوششان بیاید. وقتی خودتان را دوست داشته، با خودتان راحت بوده و برای خودتان ارزش قائل باشید، دیگران به طور اتوماتیک جذب شما خواهند شد. به بدن تان، نژاد تان، فرهنگ تان و هرچیزی که مربوط به شما می شود عشق ورزیده و به آن ها افتخار کنید. آدم ها معمولا کسانی که نقص دارند اما خودشان هستند را بیشتر از کسانی که تظاهر به بی نقصی و کمال می کنند دوست دارند.

۲_ شخصیت و نگرشی خوب و مثبت داشته  باشید: خوش اخلاق بودن، مهربانی و داشتن نگرشی مثبت باعث می شود که دیگران سریع به شما اعتماد کرده و ازتان خوششان بیاید. البته باید حواستان باشد که اگر مهربانی از خود نشان می دهید، واقعی و از صمیم قلب تان باشد.

۳_ لبخند بزنید: هیچ کاری جذاب تر از لبخند زدن نیست. بین لبخند زدن با لب ها و لبخند زدن با تمام بدن و وجود، تفاوت وجود دارد. لبخند نشانه دوستی است و نشان می دهد که شما در مقابل کسی که پیش روی تان است گارد نگرفته اید. لبخند زدن را جلوی آینه تمرین کرده و شاهد انرژی ای که منتقل  می کند باشید.

حتما بخوانید:   سکشوال پارتنر چیست؟

۴_ با اعتماد به نفس و با عزت نفس باشید: اکثر مردم، مشکل اعتماد به نفس و عزت نفس دارند و از همین رو ناخودآگاه جذب کسانی که این دو صفت را دارند می شوند. جوری با اعتماد به نفس راه بروید و صحبت کنید که گویی به تایید هیچ کس احتیاجی ندارید.

۵_ قدردانی صمیمانه نشان دهید: سعی کنید ویژگی مثبتی در طرف مقابل پیدا کرده و صمیمانه و واقعی از آن تعریف کنید. حال در لباس پوشیدن شان، ویژگی های ظاهری یا اخلاق شان.

۶_ شنونده خوبی باشید: وقتی کسی را می بینید، به او مجال صحبت کردن داده و سعی کنید شنونده خوبی باشید. اکثر مردم کسانی که به حرف هایشان گوش کنند را پیدا نمی کنند. وقتی واقعا حواس و توجه تان را به آن ها بدهید، کاری می کنید که به شما اعتماد کنند. افرادی که در گفت  و گو مهارت دارند آن هایی نیستند که خیلی سخنورند، بلکه کسانی هستند که برای گوش دادن به طرف مقابل وقت می گذارند.

۷_  تا جایی که می شود سادگی پیشه کنید: مردم به خاطر حس عدم امنیتی که دارند، وقتی فرد جدیدی را ملاقات می کنند بنا را بر رقابت کردن می گذارند. بنابراین اگر این حس را به آن ها بدهید که ازشان برتر و بهتر هستید سریعا از شما دوری می کنند. از لباس پوشیدن تان گرفته تا صحبت کردن، سعی کنید ساده باشید. خودتان باشید. لزومی ندارد که همیشه خودتان را همرنگ جماعت کنید.

۸_ خیلی باهوش و عقل کل به نظر نرسید: در جذب کردن دیگران، مسلما نمی خواهید خودنمایی کرده و با دانش و معلومات تان آن ها را تحت تاثیر قرار بدهید. هرگز درمورد خودتان، توانایی  ها و معلومات تان صحبت نکنید. مگر از شما سوال شده یا شرایط ایجاب کند. مردم از اینکه حس حقارت و کمبود کنند بیزارند و اگر هم قرار شد دانش تان را به اشتراک بگذارید، فروتنی و تواضع پیشه کنید.

حتما بخوانید:   چگونه بر اعتیاد به بازی های ویدیویی غلبه کنید

۹_ از بحث کردن و هرچیزی که باعث مخالفت می شود اجتناب کنید: برنده شدن در یک بحث می تواند به منزله از دست دادن یک دوست احتمالی باشد. بنابراین از اثبات کردن نظرتان به دیگری و نشان دادن اینکه حق با شماست، چیزی عایدتان نخواهد شد. بنابراین تا زمانی که لزومی پیدا نکرده از بحث کردن جلوگیری کنید و حتی اگر حق هم با شماست، عذ رخواهی کنید. بدین طریق هم انرژی اضافه مصرف نمی کنید و هم دوست تان را از دست نمی دهید. اگر مدام با دیگران مخالفت کنید از شما خوششان نخواهد آمد.

۱۰_ به علایق طرف مقابل علاقه واقعی نشان دهید: خیلی از مردم دوست دارند از علایق شان که ممکن است، باغبانی، فوتبال، موسیقی یا حتی جمع کردن کلکسیون باشد صحبت کنند. اینکه کسی را نداشته باشید تا در مورد این چیزها با او صحبت کنید خیلی سخت است. بنابراین اگر بتوانید نسبت به علاقه دیگران علاقه نشان دهید، باعث می شوید تا بیشتر خودشان بوده و حس بهتری نسبت به خودشان داشته باشند.

در نهایت، علیرغم تمام موارد عنوان شده، باید این حقیقت را هم پذیرفت که نمی شود همه را به خود علاقه مند کرد. اول خودتان را دوست بدارید و افرادی که به شما علاقه مند باشند خودشان جذب شخصیت واقعی تان خواهند شد.

شما چه راهی را برای جذب کردن دیگران پیشنهاد می کنید؟

منبع

از سراسر وب

  • کارخانه ظروف یکبارمصرف