باورتان نمی‌شود که مردم با این کارها وزن کم می‌کنند!

باورتان نمی‌شود که مردم با این کارها وزن کم می‌کنند!
امتیاز به این post

این روزها مردم بیش از همیشه نگران وزن و اندام خود هستند و کاهش وزن و تناسب اندام برای خیلی ها به دغدغه و گاها نوعی وسواس تبدیل شده است. در این بین، راه های بسیار عجیب و غریبی برای لاغری باب شده که البته همانطور که ۲۰ سال پیش از هروئین هم برای کاهش وزن استفاده می شد، استفاده از راهکارهای نامتعارف امروز هم چندان جای تعجبی ندارد. در ادامه قصد داریم تا به راه های عجیب و غریبی که بعضی از مردم برای لاغر شدن در پیش گرفته  اند اشاره کنیم. این مطلب جالب را از دست ندهید.

رژیم توپ پنبه

در رژیم توپ پنبه، افراد مقداری پنبه را در آب یا آب میوه خیسانده و سپس آن را می خورند. تئوری پشت این قضیه آن است که معده فکر می کند فرد یک وعده غذای سنگین خورده و دیگر احساس گرسنگی نمی کند. اما مشکلی که وجود دارد این است که هضم پنبه آسان نبوده و حتی می تواند مشکلات جدی ای را برای معده و روده بوجود بیاورد.

وصله ای روی زبان

دوختن وصله ای به زبان خیلی کارخوشایندی بنظر نمی رسد. در این روش وصله ای را روی زبان فرد می دوزند تا خوردن غذاهای جامد دشوار و دردناک شود. داشتن رژیم مایعات مسلما به لاغر شدن تان کمک خواهد کرد اما این کار دیگر زیاده روی است!

رژیم شلنگ غذا خوردن

این نوع رژیم توسط یک متخصص پزشکی انجام می شود. در این روش، پس از وارد کردن شلنگی به بینی فرد، غذاهای کم کالری و محلول های پروتئینی پرچرب را وارد معده ی فرد می کنند. با ورود این محلول به معده، بدن وارد حالت کتوزیس می شود و چربی های طبیعی بدن را با سرعت بیشتری می سوزاند. در این روش دیگر به جویدن چیزی هم احتیاج نیست!

حتما بخوانید:   اگر قبل از صبحانه قهوه بخورید چه اتفاقی برای بدن تان می افتد

رژیم زیبای خفته

اساس رژیم زیبای خفته این است که فرد از یکی دو تا از وعده های غذایی اش بزند، اما افرادی که اراده ندارد مقدار زیادی ماده ی آرام بخش و خواب آور مصرف کرده و چند روزی را کلا به خواب می گذرانند. خطر این روش مشخص است و دیگر نیازی به توضیح آن نیست!

کرم های نواری

اکثر مردم اگر بدانند در معده شان کرم نواری دارند وحشت زده خواهند شد اما یک سری دیگر سعی می کنند از این کرم ها وارد معده شان کنند چون به سوزاندن کالری بیشتر کمک خواهد کرد. البته این افراد ممکن است مشکلاتی نظیر عدم جذب پروتئین پیدا کنند به همین دلیل اگر سرسری کاری را بکنید ممکن است بیمار شده و یا حتی از دنیا بروید!

شربت ایپکاک

پرخوری عصبی خیلی چیز جدیدی نیست اما افراد راه های جدیدی را برای مدیریت این اختلال پیدا کرده اند. به جای اینکه انگشت در گلویشان کرده و با تحریک آن استفراغ کنند، این افراد از شربت های تهوع آوری همچون ایپکاک استفاده می کنند تا خیلی تمیزتر و بی دردسرتر استفراغ کنند. اما خطرات این کار هم کم از خطر خود اختلال پرخوری عصبی ندارد.

سوء مصرف انسولین

تزریق انسولین به بدن کسی که دیابت ندارد باعث کاهش قند خون شده و باعث غیرقابل هضم شدن کربوهیدرات ها و ذخیره ی چربی می شود به جای اینکه آن ها را به عنوان انرژی بسوزاند. شاید روش خوبی بنظر برسد اما منجر به آسیب رساندن به کبد، مثانه و کلیه ها می شود. آیا این ارزش کم کردن چند کیلو وزن را دارد؟

حتما بخوانید:   اگر به طور کامل دست از خوردن تخم مرغ بکشید چه اتفاقی برای بدنتان می افتد

تزریق ادرار

ادرار حاوی هورمون گنادوتروپین جفتی است که باعث افزایش متابولیسم و سوختن سریع تر کالری ها می شود. مشکلی که در این روش وجود دارد این است که افرادی که به بدن شان ادرار تزریق می کنند در واقع دارند مواد سمی را وارد جریان خون شان می کنند.

مواد مخدر

یکی از خطرناک ترین روش ها استفاده از مخدرهایی همچون هروئین است. استفاده از این مواد مثل خوردن قرص خواب نیست، شما بیدار هستید اما انقدر تحت تاثیر مواد هستید که احساس گرسنگی نمی کنید.

گروه های ترویج بی اشتهایی

یکی از اثرات خجالت کشیدن از وزن و هیکل این است که افرادی وجود دارند که ادعا می کنند به بی اشتهایی شان افتخار می کنند. این افراد اساسا به خودشان گرسنگی داده و یک سری گروه هم به راه انداخته اند تا به دیگران نحوه ی بی اشتها بودن را آموزش بدهند و در این گروه ها از خطرناک ترین راه ها برای کاهش وزن استفاده می شود.

 

منبع

از سراسر وب

  • کارخانه ظروف یکبارمصرف