چرا مردان برای زنان دوستان بهتری هستند؟

چرا مردان برای زنان دوستان بهتری هستند؟
امتیاز به این post

از گوش کردن به چرت و پرت هایتان گرفته تا دادن مشورت های پسرانه، مردان بهترین دوست های زنان هستند. آنها به خنده می اندازند تان، اذیت تان می کنند، برنامه می ریزند و مهم تر از همه اینکه وقتی احتیاج شان دارید کنارتان هستند. در ادامه می گوییم که چرا مردان بهترین دوستان زمان هستند.

۱_ رازهایتان پیش آنها امن

طبق یک مطالعه زنان نمی توانند  رازی را بیش از ۴۷ ساعت نگه دارند. اما مردان حرف هایی که بهشان می زنید را فراموش می کنند و به خاطر همین رازتان تا ابد پیش شان امن خواهد بود!

۲_ می توانند ژست دوست پسرتان را بگیرند

زن ها خواهان توجه هستند، اما فقط از یک سری از آدم ها. پیام های بی مورد از مردهای غریبه یا پسرهایی که بیرون مزاحم می شوند می توانند برای خانم های مجرد دردسرساز باشند. اما وقتی با یک آقا دوست صمیمی هستید، می تواند ژست دوست پسرتان را گرفته و مزاحمت ها را از شما دور کند.

۳_ به خاطر مقدار غذا خوردن تان شما را قضاوت نمی کنند

سبزیجات بخورید یا هله هوله، مردان شما را به خاطر چیزی که می خورید و مقدار آن قضاوت نمی کنند. حتی زنانی که عاشق غذا خوردن اند برای مردان جذاب تر هستند.

حتما بخوانید:   9 نکته تربیتی برای جلوگیری از لجباز شدن کودکان

۴_ با شما در رقابت نیستند

گزارشی از دانشگاه آریزونا، زنان نسبت به دیگر زنان بدجنسی بیشتری از خود نشان می دهند. آنها با هم رقابت کرده و اغلب حسادت می کنند. اما ظاهرا مردان کمتر حس رقابت دارند، خصوصا نسبت به دوستان شان.

۵_ قابل اعتماد هستند

برای بیشتر دخترها آسان تر این است که به دوست صمیمی پسرشان اعتماد کنند تا دوست صمیمی دخترشان. دلیلش این است که مردان قابل اعتمادترند. ذات شان این طور است که می خواهند مراقب زنان باشند.

۶_ همیشه پایه ی ماجراجویی هستند

می خواهید کسی سریعا در یک ماجراجویی همراه تان شود؟ روی دوست صمیمی پسرتان حساب کنید! طبق یک مطالعه، مردان ریسک پذیرتر بوده و بیشتر عملکردهای یکهویی از خود نشان می دهند.

۷_ بهترین نصیحت پسرانه را به شما می دهند

اگر دوست صمیمی پسرتان به شما می گوید که از پسری دوری کنید، بهترین را برای شما می خواهد. پسرها می توانند قصد و نیات دیگر پسرها را حدس بزنند. در زمینه ی نصیحت های پسرانه به طور قطع می توانید روی آنها حساب کنید.

۸_ غیبت نمی کنند

در حالیکه زنان برای تمام احساسات و عواطف شان داستان سرایی می کنند، مردان معمولا اهل غیبت نیستند. وقتی بخواهند حرفی به شما بزنند مستقیم سر اصل داستان رفته و کوتاه صحبت می کنند.

۹_ تا آخر عمر دوست تان می مانند

طبق نظر کارشناسان، مردان هم به اندازه ی زنان وفادار و احساساتی هستند. آنها هم خواستار نزدیکی و محبت اند، اما در ابراز احساسات شان خیلی خوب نیستند. اگر در هنگام دوست شدن با مردان به کیفیت بیشتر از کمیت اهمیت بدهید، مطمئن باشید که ناامید نخواهید شد. آنها تا آخر کنارتان خواهند بود.

حتما بخوانید:   ۱۰ راهکار برای اینکه دیگران از شما خوششان بیاید

فکر می کنید که مردان برای زنان دوست های بهتری هستند؟ اصلا می شود بدون ایجاد رابطه ی عاشقانه با جنس مخالف دوست شد؟

 

از سراسر وب

  • کارخانه ظروف یکبارمصرف