۱۵ کاری که از یک دختر حسود سر می زند!

۱۵ کاری که از یک دختر حسود سر می زند!
3.8/5 - (9 امتیاز)

حسادت احساسی طبیعی ای است که هرکس در دنیا می تواند تجربه اش کند. حسادت دخترها به دلیل اینکه متعلقات و قلمرویشان بسیار برایشان اهمیت دارد زیاد حسادت می کنند. فرقی نمی کند چقدر به یک نفر اعتماد دارید، باز هم ممکن است حس حسادت پیدا کنید، مخصوصا اگر او را خیلی دوست داشته و برایش اهمیت قائل شوید. برای دختر حسود لزوما چیز منفی ای نیست و در واقع بوسیله ی این احساس می خواهند بگویند: “من می ترسم که از دستت بدم.”

علاوه بر این، حسادت در دخترها باعث می شود گاها کارهای عجیبی انجام بدهند چون نمی توانند جلوی خودشان را بگیرند. اگر می خواهید بدانید این کارهای عجیب چه کارهایی هستند، در ادامه لیستی از آن ها تهیه کرده ایم.

۱- دروغ گفتن: دخترها در پنهان کردن احساسات شان خوب بوده و پسرها معمولا نمی فهمند که چرا دختری عجیب رفتار می کند. معمولا وقتی دختری حس حسادتش گل کرده به ساده ترین سوالات تان هم جواب هایی باور نکردنی می دهد.

۲- تغییر ناگهانی خلق و خو: وقتی سعی می کنید با دختر دیگری کمی صحبت کرده یا گرم بگیرید متوجه تغییر ناگهانی خلق و خوی دوست دختر یا همسرتان خواهید شد.

۳- از دوستشان می خواهند شما را چک کند: امن تر این است که از یک نفر دیگر بخواهد حواسش به شما باشد تا اینکه خودش شما را چک کند. اکثر دخترها وقتی می خواهند بدانند شما با چه کسانی وقت می گذرانید و صحبت می کنید این کار را می کنند.

حتما بخوانید:   کارهایی که فوری شما را آرام تر کرده و حال تان را بهتر می کنند

۴- نادیده گرفتن تان: نشانه ی دیگر نادیده گرفتن شماست. گاهی وقت ها زیادی سخت گیر می شوند و خیلی با شما صحبت نمی کنند مگر اینکه دل شان را به دست بیاورید.

۵- سعی می کنند با دیگر مردان گرم بگیرند: اگر دختری بفهمد شما حواس تان به او نیست، سعی می کند تا توجه تان را جلب کند. وقتی با دیگر مردان گرم می گیرد یعنی حسودی اش شده و می خواهد بداند شما هم حسودی تان می شود و اهمیت می دهید یا نه.

۶- اشاره کردن به دیگر مردان پیش شما: صحبت کردن از مردان دیگر جلوی شما بی شک از علائم حسادت است. اگر دختر حسود شود و حسادتش گل کند می خواهد حسادت شما را هم برانگیخته کرده و ببیند که وقتی حرف از دیگر مردان می زند شما چه واکنشی نشان می دهید.

۷- تظاهر می کند که سرش شلوغ است: بعضی وقت ها که دخترها حسود می شوند تظاهر می کنند که سرشان شلوغ است چون نمی خواهند بهشان بی توجهی شود. وقتی هر دویتان با هم بیرون هستید و شما گرم صحبت با خانومی هستید او موبایلش را در آورده و تظاهر می کند که سرش گرم گوشی و شبکه های اجتماعی است.

۸- حتی وقتی چیز خنده داری نیست بلند بلند می خندد: بدون شک دخترها عموما در پنهان کردن احساسات شان خوب اند. وقتی دختر حسود می شوند ممکن است برای پنهان کردن حسادت شان الکی به چیزهای بی معنی بخندند.

۹– به شما می چسبند: کی دوست دارد دختری دیگر روی دوست پسر یا همسرش نظر داشته باشد؟ قلمرو دخترها برایشان خیلی مهم است و وقتی از سوی دختری احساس خطر می کنند ممکن است بیشتر از همیشه به شما بچسبند تا حد و مرزها را برای او مشخص کنند.

حتما بخوانید:   ۴ سوال خود تحلیلی که به شما در حل هر مساله ای کمک می کنند

۱۰- درست کردن حساب جعلی: گاهی وقت ها دختران شکاک شده و برای امتحان کردن مردشان در شبکه های اجتماعی حساب جعلی درست می کنند. بدین طریق می توانند دختری هم که از سویش احساس خطر می کنند را زیر نظر داشته باشند.

۱۱- انتشار عکس های جذاب خودش: وقتی دختری احساس حسادت می کند، ناگهان دلش می خواهد کلی عکس جذاب از خودش پست کند و ببیند که شوهر یا دوست پسرش در مقابل این همه پسری که عکسش را لایک کرده اند چه واکنشی نشان می دهد.

۱۲- دادن نظرات منفی در مورد دیگر دختران: وقتی با یک دختر دیگر که هر نسبتی با شما دارد وقت می گذرانید، مسلم است که همسر یا دوست دخترتان نظرات  مثبتی راجع به او ندهد. اصلا هم مهم نیست حرف هایش چقدر درست بوده یا حقیقت دارند، فقط هر چه می تواند می گوید تا او را جلوی شما بد جلوه بدهد.

۱۳- چک کردن موبایل تان مثل یک کارآگاه: دخترها یک روی کارآگاهی هم دارند. وقتی حسودی شان می شود یا به شما شک دارند حتما سعی می کنند موبایل تان را چک کنند.

۱۴- خود را به بیماری زدن: وقتی دختر حسود میشوددلش نمی خواهد شما به یک جایی که پر از دختر است بروید ممکن است خودش را به بیماری بزند تا شما برای مراقبت کنار او بمانید.

۱۵- با طعنه حرف زدن: اگر می بینید دختر حسود شد و با طعنه با شما صحبت می کند شاید حسودی اش شده. شاید چشم هایش را بچرخاند و خنده های عصبی هم بکند.

حتما بخوانید:   چگونه بر اعتیاد به بازی های ویدیویی غلبه کنید

البته حسادت فقط مختص دخترها نیست و پسرها هم حسودی شان شده و حتی ممکن است کارهای عجیب تری بکنند و در واقع حسادت حسی ای است که ممکن است به هرکسی دست بدهد. با این حال باید برای آن حد و حدودی هم قائل شد.

منبع

از سراسر وب

  • کارخانه ظروف یکبارمصرف