۹ پرسشی که حقایق زیادی را در رابطه با شخصیت و زندگی به شما می گوید

۹ پرسشی که حقایق زیادی را در رابطه با شخصیت و زندگی به شما می گوید
امتیاز به این post

تست شخصیتی زیر شامل تنها ۹ سوال است. پاسخهای شما حقایق جالبی در مورد شخصیت و زندگی تان آشکار می کند. در هر سوال، از شما خواسته می شود تا تصویری را توصیف کنید. یادتان باید که چیزهایی که توصیف می کند به یکدیگر ربطی ندارند.

  1. نردبانی می بینید. نردبان چه شکلی است؟ آیا از آن بالا می روید؟
  2. خانه ای می بینید. خانه را توصیف کنید. آیا قدیمی است یا جدید؟ بزرگ است یا کوچک؟ آیا واردش می شوید؟
  3. خرسی می بینید. وقتی با آن روبه رو شوید چه کار می کنید؟
  4. خیابانی می بینید. آن را توصیف کنید.
  5. کلید پیدا می کنید. کلیدها از چه جنسی هستند؟ آیا با خودتان برمیدارید؟
  6. یک شمع دان می بینید. شمع دان از چه جنسی است؟
  7. اسبی می بینید. با اسب چه کار می کنید؟
  8. مکعبی می بینید. جنس، سایز، و هر چیزی که در رابطه با آن به ذهنتان می رسد را توصیف کنید.
  9. روی یک ورق کاغذ تصویر نردبان، اسب، و شمع دانی را به هر ترتیبی که میخواهید بکشید.

 

۹ پرسشی که حقایق زیادی را در رابطه با شخصیت و زندگی به شما می گوید

نتیجه

  1. نردبان نشان دهنده پیشرفت حرفه ای شماست. بالا رفتن ازآن در ارتباط با موفقیتها و پیشرفت است در حالیکه پایین آمدن معنایی عکس دارد.
  2. خانه، نماد مرگ است. اگر وارد آن شدید، به این معنی است که با مفهوم مرگ آشتی کرده اید یا مرگ تاثیر شدیدی بر روی زندگی شما داشته است. همچنین بدین معناست که بسیار اهل ریسک و ماجراجویی هستید برای مثال اگر خانه ای تیره و تار با دری آهنی، کرکره های چوبی و تارهای عنکبوت را تصور کرده باشید.
  3. خرس نماد سکس و رفتار جنسی ای است که با شریک تان دارید. مثلا اگر گفته اید که آرام می مانید تا ببینید خرس چه کار می کند، به این معناست که در روابط جنسی پیشقدم نمی شوید و صبر می کنید تا شریک تان شما را نسبت به خواسته خودش آگاه کند.
  4. خیابان، زندگی شماست. برای مثال اگر خیابان دو طرفه با مسیرهای جدید و پیاده روهای تمیز را تجسم کرده اید به این معنی است که همه چیز در زندگی شما درست پیش می رود و موانع زیادی بر سر راه ندارید.
  5. کلید ، دوستان شما است. چه کلید جدید باشد یا قدیمی یا هر چقدر که خواسته باشید با خودتان ببرید نشان می دهد چقدر با اطرافیان خود احساس نزدیکی می کنید و چقدر برای زندگی تان اهمیت دارند.
  6. شمع دان عشقی است که از دیگران دریافت می کنید. شیشه شکستنی است. کریستال نیز شکستنی است اما کمی سنگین تر، گرانتر و با ارزش تر است. فلز سخت است و به راحتی نمی شکند اما زنگ می زند . شمعدان فلزی را باید مرتب تمیز نگه داشت
  7. اسب نشان دهنده شریک شماست. پاسخ شما به این سوال نشان دهنده نوع برخوردتان با شریک تان ( یا تصوری که نسبت به شریک تان دارید) و نحوه رفتار در رابطه را نشان می دهد.
  8. مکعب شخصیت شماست. پلاستیک نشان دهنده فردی قوی است که عقاید ثابتی دارد و به راحتی تغییر نمی کنند. شیشه جسمی شکننده است. ماده نرم نشان دهنده افراد حساس است. چوب قابلیت سرد بودن و گرم بودن دارد.
  9. تصاویری که می کشید نشان دهنده الویت ها و دیدگاه شما به زندگی است. برای مثال، اگر خودتان را در حال بالا رفتن از پله ها ، راندن اسب، یا گرفتن شمع دان در دست بکشید، آنگاه دیدگاه شما نسبت به زندگی بسیار آگاهانه و متعادل است. شما جایگاه هر چیزی را می دانید و نمی توانید بدون حضور، مشارکت و کمک شریک تان به رسیدن به اهداف تان فکر کنید.
حتما بخوانید:   چطور مهارت هایتان را بهتر کرده و بهبود ببخشید

 

 

 

از سراسر وب

  • کارخانه ظروف یکبارمصرف